Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Fem Myror är fler än fyra elefanter

Startat av TonyTonka, 15 januari 2012 kl. 02:43:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  3 september 2025 kl. 23:29:12I del 17 förekommer Brasse som jultomte, som av någon anledning inte är komplett. I denna version är det bara andra halvan av sketchen som är med, dvs när Brasse kommer hem och alla öppnar paketen. På DVD är hela sketchen med.
En egendomlig tomte kommer på besök men här får man alltså inte se när Brasse är tomte. LÖGNARE!

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 16:05:06En egendomlig tomte kommer på besök men här får man alltså inte se när Brasse är tomte. LÖGNARE!
Vem är det som är lögnare?

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 16:10:14Vem är det som är lögnare?
Originalbeskrivningen av avsnittet, enligt Monsieurs inlägg var tomten bortklippt

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 16:31:24Originalbeskrivningen av avsnittet, enligt Monsieurs inlägg var tomten bortklippt
Okej, jag trodde nästan det var jag men det var det alltså inte ;D Däremot undrar jag om denna är med i julshowen.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 17:19:53Okej, jag trodde nästan det var jag men det var det alltså inte ;D Däremot undrar jag om denna är med i julshowen.
Om inte är den originell för julkalendern

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 20:32:48Om inte är den originell för julkalendern
Kanske det. Det jag dock undrar är om versionerna av Finaste granen i sta'n och det övriga materialet som är med i julkalendern är identiska med dem som är med i julshowen från -76, med tanke på att Ljusets brottning (luciaspecialen) är annorlunda på hemvideo och i 1984 års version.