Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Fem Myror är fler än fyra elefanter

Startat av TonyTonka, 15 januari 2012 kl. 02:43:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 11:18:51Det är ju för övrigt väldigt mystiskt vad som egentligen hände med urvalsreprisen Fem små myror är fler än fyra elefanter - vid det första avsnittet står det ju "Del 1 av 15" i tablåerna, men jag hittar inga spår av att det någonsin sändes fler än 5. Frågan är varför och huruvida de resterande 10 avsnitten färdigställdes men aldrig sändes...?
Mer ovisat material? Fem Myror blir bara mer mystiskt efter varje undersökning

Monsieur Hulot

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 11:18:51Det är ju för övrigt väldigt mystiskt vad som egentligen hände med urvalsreprisen Fem små myror är fler än fyra elefanter - vid det första avsnittet står det ju "Del 1 av 15" i tablåerna, men jag hittar inga spår av att det någonsin sändes fler än 5. Frågan är varför och huruvida de resterande 10 avsnitten färdigställdes men aldrig sändes...?
Samtliga 15 avsnitt av Fem små myror är fler än fyra elefanter har visats (sändes våren 1977), men av okända skäl visade man bara fem första avsnitten i repris oktober 1979. Resten struntade man helt i. Varför lär vi nog aldrig få reda på ???

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 11:53:13Mer ovisat material? Fem Myror blir bara mer mystiskt efter varje undersökning
Ja, jag håller verkligen med!

Daniel Hofverberg

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:57:28Samtliga 15 avsnitt av Fem små myror är fler än fyra elefanter har visats (sändes våren 1977), men av okända skäl visade man bara fem första avsnitten i repris oktober 1979. Resten struntade man helt i. Varför lär vi nog aldrig få reda på ???
Mycket märkligt - eftersom det stod utsatt "Del X av 15" i tablåerna måste det ju ha varit tänkt att alla 15 skulle sändas i repris, så frågan är om det uppstod något akut som gjorde att de ändrade sig efter att serien redan börjat sändas...? Var det något viktigare som dök upp, som fick prioriteras högre...?

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:29:54Mycket märkligt - eftersom det stod utsatt "Del X av 15" i tablåerna måste det ju ha varit tänkt att alla 15 skulle sändas i repris, så frågan är om det uppstod något akut som gjorde att de ändrade sig efter att serien redan börjat sändas...? Var det något viktigare som dök upp, som fick prioriteras högre...?
Stod det inte Del 1 tidigare Daniel? Mr X existerade inte innan Säsong 2

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:31:07Stod det inte Del 1 tidigare Daniel? Mr X existerade inte innan Säsong 2
Med "Del X av 15" menade jag 1 - 5, men skrev inte ut alla fem nummer. D.v.s. "Del 1 av 5", "Del 2 av 5", och så vidare.