Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Stötte på dessa två legendariska personer.

Startat av tecknatbjörnen, 11 juli 2026 kl. 05:36:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

tecknatbjörnen

Igår var det min födelsedag och jag hade fått av mina föräldrar att vi skulle åka ner och se på Fredriksdalsteaten. När vi kom till parkeringen och höll på att försöka betala med parkering så ser jag plötsligt ett ansikte jag känner igen och det var ingen annan än Hasse Andersson. Å sen blev jag nästan än mer starstrucked för med honom kom ju då även hans fru Monica Forsberg. Att få träffa denna inom dubbning legendariska kvinna var ett riktigt privilegium. Ja jag kan fortfarande inte förstå att det hände. Det var en detalj som verkligen förgyllde min redan härliga födelsedag. 

MOA

Citat från: tecknatbjörnen skrivet 11 juli 2026 kl. 05:36:37Igår var det min födelsedag och jag hade fått av mina föräldrar att vi skulle åka ner och se på Fredriksdalsteaten. När vi kom till parkeringen och höll på att försöka betala med parkering så ser jag plötsligt ett ansikte jag känner igen och det var ingen annan än Hasse Andersson. Å sen blev jag nästan än mer starstrucked för med honom kom ju då även hans fru Monica Forsberg. Att få träffa denna inom dubbning legendariska kvinna var ett riktigt privilegium. Ja jag kan fortfarande inte förstå att det hände. Det var en detalj som verkligen förgyllde min redan härliga födelsedag.

Bra att presentera sig själv med bilden, måste vart bästa upplevelsen i livet. Grattis i efterskott hur gammal du nu blev

Lillefot

Det var en riktig rolig händelse att få höra om. Själv hade jag nog aldrig vågat gå fram till dem oavsett hur stort dubbningsintresset är.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 11 juli 2026 kl. 11:44:29Det var en riktig rolig händelse att få höra om. Själv hade jag nog aldrig vågat gå fram till dem oavsett hur stort dubbningsintresset är.
Samma här, är för feg för att snacka med mina favoriter

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 11 juli 2026 kl. 11:44:29Det var en riktig rolig händelse att få höra om. Själv hade jag nog aldrig vågat gå fram till dem oavsett hur stort dubbningsintresset är.
Citat från: MOA skrivet 11 juli 2026 kl. 12:31:20Samma här, är för feg för att snacka med mina favoriter
Man kan aldrig veta, även jag var blyg först, men har sedan några år tillbaka börjat komma i kontakt med legendarer och idoler och successivt har det blivit mer och mer, just sådana här saker är ett lysande exempel på hur man kan vara modig.  :)

(sen är det givetvis upp till var och en att själv bestämma hur de vill göra, detta var bara en tanke)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2026 kl. 13:03:03Men kan aldrig veta, även jag var blyg först, men har sedan några år tillbaka börjat komma i kontakt med legendarer och idoler och successivt har det blivit mer och mer, just sådana här saker är ett lysande exempel på hur man kan vara modig.  :)

(sen är det givetvis upp till var och en att själv bestämma hur de vill göra, detta var bara en tanke)
*Man
Vore grymt om jag kunde snacka med mina idoler men kommer aldrig våga det

Anders

Häftigt! Ja, jag känner igen den surrealistiska känslan.

Jag hade själv äran att få träffa både Per Sandborgh och Dick Eriksson på Elite Hotel Ideon i Lund tidigare i år.

När jag stod och pratade med Per, och insåg att jag faktiskt live-interagerade med en röst jag hade växt upp med från tidig ålder, kändes det väldigt overkligt!
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 11 juli 2026 kl. 14:47:34Häftigt! Ja, jag känner igen den surrealistiska känslan.

Jag hade själv äran att få träffa både Per Sandborgh och Dick Eriksson på Elite Hotel Ideon i Lund tidigare i år.

När jag stod och pratade med Per, och insåg att jag faktiskt live-interagerade med en röst jag hade växt upp med från tidig ålder, kändes det väldigt overkligt!
Kommer kännas samma sak med mig om jag träffar Hasse eller Johan, hoppas det aldrig inträffar

Monsieur Hulot

Två betydelsefulla giganter inom både dubbning och musik!

Utan Monica - ingen Disney. Utan Hasse - ingen Änglahund. Då skulle livet vara helt meningslöst. Du ska vara glad över att ha fått träffa dem!

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 11 juli 2026 kl. 16:02:13Två betydelsefulla giganter inom både dubbning och musik!

Utan Monica - ingen Disney. Utan Hasse - ingen Änglahund. Då skulle livet vara helt meningslöst. Du ska vara glad över att ha fått träffa dem!
Utan Hasse = Ingen Guld & Gröna Skogar

Monsieur Hulot