Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sam Neill (1947-2026)

Startat av Elios, 13 juli 2026 kl. 18:26:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Om man nu får kalla honom legend så varsågod men skådespelaren Sam Neill har gått bort vid 78 års ålder. Han må vara mest känd för Jurassic Park men varför inte också i Ivanhoe som visas under nyårsdagen.
Han var även med i filmer så som The Horse Whisperer, The Hunt For Red October, Bicentennial Man m.fl.

Vila i frid!  :-\

Monsieur Hulot

Mycket tråkigt att höra! :-\

Vila i frid! :'(

Lillefot

En av barndomens favoritskådisar som har lämnat oss, kunde inte tro att det var sant när jag fick reda på det den här morgonen. Det gör verkligen ont när Jurassic Park ligger så nära hjärtat.:'(

Vila i frid, och må han få chansen att studera dinosaurieben även i efterlivet.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

moviefan

Han var mycket bra i Bicentennial Man och Mannen som kunde tala med hästar. Två favoritfilmer som jag gillar. 

Skokaka

Zach66

Citat från: moviefan skrivet 13 juli 2026 kl. 21:04:47Han var mycket bra i Bicentennial Man och Mannen som kunde tala med hästar. Två favoritfilmer som jag gillar.
Håller med.
Vad vore livet utan film?