Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Peter Cullen (1941-2026)

Startat av Beck, 27 augusti 2026 kl. 16:52:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Skådespelaren Peter Cullen har gått bort, han gjorde rösten till Optimus Prime i Transformers och Ior i Nalle Puh.
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/skadespelare-dod/

Peter Cullen blev 85 år.

Vila i frid...  :'(

Lillefot

Nej, inte ännu ett tragiskt dödsfall detta år. Även om han var i hög ålder känns det förjävligt att mista honom, vår alldeles egna Optimus Prime. :'(
Är inne här lite sporadiskt just nu.

gstone

Många legendarer som dör den här veckan  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Det var trist att höra.

Vila i frid, Ior.

Monsieur Hulot

Det var tråkigt att höra! Han gjorde en mycket bra tolkning av I-OR.

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2026 kl. 17:28:08Många legendarer som dör den här veckan  :'(
Ja, det är mycket skrämmande!

Vila i frid Peter Cullen! :'(

Skokaka

Varför tre dagar i rad där en kändis dör?.... Man borde inte jinxa, men detta är bevis på varför denna året inte är någon höjdare... Hade nog för mig förut att han redan var död då det var nog hans ålder, också som att jag trodde att Bert-Åke Varg förut var det innan det hände, men ja, hade fel just då... 

Men i hela fall, det här är också mycket synd att höra. Vila i frid, I-or och Optimus Prime. :'(

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2026 kl. 18:36:21Varför tre dagar i rad där en kändis dör?.... Man borde inte jinxa, men detta är bevis på varför denna året inte är någon höjdare... Hade nog för mig förut att han redan var död då det var nog hans ålder, också som att jag trodde att Bert-Åke Varg förut var det innan det hände, men ja, hade fel just då...

Men i hela fall, det här är också mycket synd att höra. Vila i frid, I-or och Optimus Prime. :'(
han var första person som gjord rösten till maio i västerländskt media

tänkte nämna efter du verkar vara mario fan

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2026 kl. 18:55:51han var första person som gjord rösten till maio i västerländskt media

tänkte nämna efter du verkar vara mario fan
Det var verkligen en stor överraskning. :o

MOA

2 stora ikoner dör efter varann, vilken sorglig coincidens :'(

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 27 augusti 2026 kl. 23:33:302 stora ikoner dör efter varann, vilken sorglig coincidens :'(
Tre. Dolly, Tim och nu Peter.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 63

TonyTonka

De tragiska dödsfallet avlöser varandra. Vila i frid.  :'(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Vem dör härnäst? Jim Cummings? Nä låt honom leva i minst 5 år till

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 28 augusti 2026 kl. 23:32:13Vem dör härnäst? Jim Cummings? Nä låt honom leva i minst 5 år till
Hoppas jag med, samma sak med Tommy Chong och Danny Trejo så att dessa kan medverka i den tredje Zootropolis-filmen, hoppas även att t.ex. Eric Goldberg och Frank Waller får vara kvar längre.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 augusti 2026 kl. 00:05:46Hoppas jag med, samma sak med Tommy Chong och Danny Trejo så att dessa kan medverka i den tredje Zootropolis-filmen, hoppas även att t.ex. Eric Goldberg och Frank Waller får vara kvar längre.
verkligen:)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 augusti 2026 kl. 00:05:46Hoppas jag med, samma sak med Tommy Chong och Danny Trejo så att dessa kan medverka i den tredje Zootropolis-filmen, hoppas även att t.ex. Eric Goldberg och Frank Waller får vara kvar längre.
Hoppas Irene Lindh lever länge till med