Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ice Age 4 Jorden skakar loss, biröster?

Startat av Edith, 4 juli 2012 kl. 09:32:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Edith

Hittade en sida om det, med alla röster var inte med. Vem gör tex mullvaden Louise röst?  :P

Daniel Hofverberg

Tyvärr verkar Dubberman inte ha dokumenterat fler roller än det som stod utsatt under eftertexterna (och ligger ute här på sajten) - den kompletta listan jag fått från de var helt identisk med 20th Century Fox uppgifter.

När jag såg filmen tyckte jag spontant att Louis lät som Andreas Nilsson, som ju alltså också spelar pungråttan Eddie, men jag tänkte mer på filmen än på rösterna och visste ännu inte att creditsen var så pass bristfälliga när jag var på pressvisningen, så ta det här med en rejäl nypa salt. Men Andreas var den första jag tänkte på när jag hörde Louis röst, även om det inte alls behöver stämma.

När filmen släpps på DVD kan jag säkert identifiera fler rollfigurer i Ice Age 4 - trots allt stod ju allting utsatt under "Övriga röster" så att det i alla fall inte saknas några namn - men fram tills dess finns det inte mycket jag kan göra.

Elios

Vad hette nu den lite onda apan som var där på isberget när dem träffade Manny och Sid etc?^^