Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Pokémon (anime)

Startat av Anders, 18 maj 2013 kl. 23:13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

På Pokémon TV i andra länder finns nu säsong 3 The Johto Journeys.

https://watch.pokemon.com/en-gb/#/season?id=pokemon-the-johto-journeys

Jag tycker det är så synd att man inte kan se den svenska versionen på Pokémon TV men det är säkert för att den inte är dubbad fullt.

Dubintrested

Jag fattar inte heller varför det är bara typ 11 avsnitt eller något som dubbades av säsong 5

Mathilda Gustafsson

Hur kommer pokémonfilmerna in i kronologin med serien? Är det ens samma universum? Nu är det ju inte det eftersom att Ash har en annan bakgrundshistoria i de senaste filmerna men innan när filmerna såg ut exakt som animen? 

Steffan Rudvall

Den senaste Pokémon säsongen kommer till Netflix den 7 mars.

https://www.netflix.com/se/title/81696980?

MB

Kan man se Pokémon filmerna som släpptes direkt till streaming i Sverige någonstans? Flera av dem har ju tagits bort från tjänsterna där de först släpptes och några hade väl bara premiär på TV4. Filmerna nedan är sådana som har dubbats men dubbningarna har inte släppts fysiskt och kan inte ses på streaming, så de är otillgängliga.

Pokémon: Genesect och den återuppväckta legenden

Pokémon – Filmen: Diancie och förstörelsens kokong

Pokémon – Filmen: Hoopa och tidernas sammandrabbning

Pokémon – Filmen: Volcanion och det mekaniska undret

Pokémon – Filmen: Jag väljer dig!

Pokémon – Filmen: Vår styrka

LB

Är det någon som vet vem Pauls röstskådespelare är i säsong 10?

E

Citat från: LB skrivet  9 augusti 2024 kl. 15:37:34Är det någon som vet vem Pauls röstskådespelare är i säsong 10?
Det e Anton Olofsson Raeder