Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Användare!

Startat av Hampus.J, 21 juli 2015 kl. 08:32:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hampus.J

Om man går in på statistiksidan står det "Användarendare online"

Jag antar att det egentligen ska stå "Användare"?
In Donaldismo Veritas

Daniel Hofverberg

Tack för att du uppmärksammat den missen. Mycket riktigt bör det vara "Användare".

Jag ska snarast försöka lokalisera och åtgärda detta.  :)

Elios

Har detta problemet hållit på i ett decennium snart!?  ???

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 14 maj 2025 kl. 01:47:48Har detta problemet hållit på i ett decennium snart!?  ???
Nej, det har det inte - såvitt jag vet löste jag det problemet samma dag som trådskaparen påpekade det 2015.

Såvitt jag kan se står det rätt nu, men finns det kvar något ställe där det står fel så uppskattar jag om du i så fall kan peka mig till det stället så åtgärdar jag det snarast. :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 maj 2025 kl. 02:07:07Nej, det har det inte - såvitt jag vet löste jag det problemet samma dag som trådskaparen påpekade det 2015.

Såvitt jag kan se står det rätt nu, men finns det kvar något ställe där det står fel så uppskattar jag om du i så fall kan peka mig till det stället så åtgärdar jag det snarast. :)
Det verkar vara i sin ordning nu. Hur länge har det varit rätt nu då?

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 14 maj 2025 kl. 03:31:58Det verkar vara i sin ordning nu. Hur länge har det varit rätt nu då?
Såvitt jag vet sedan trådskaparen nämnde problemet i juli 2015 - det kan inte ha tagit mig mer än någon dag att åtgärda en sådan liten miss, då det inte rört sig om någon bugg i programmeringen utan bara en miss i språkpaketet; och det kan jag själv åtgärda utan att behöva vara beroende av att utvecklingsteamet för forumprogramvaran ska göra något.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 maj 2025 kl. 08:45:59Såvitt jag vet sedan trådskaparen nämnde problemet i juli 2015 - det kan inte ha tagit mig mer än någon dag att åtgärda en sådan liten miss, då det inte rört sig om någon bugg i programmeringen utan bara en miss i språkpaketet; och det kan jag själv åtgärda utan att behöva vara beroende av att utvecklingsteamet för forumprogramvaran ska göra något.
Men jag har för mig att det varit så länge med det har stått Användareändare istället för bara användare? Långt efter 2015.