Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kenneth Milldoff (1947-2015)

Startat av JRL, 30 september 2015 kl. 07:48:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: MOA skrivet 13 september 2025 kl. 11:51:12Bara 2 dagar kvar nu, dom enda replikerna som saknas är från Jetsons & Widget, kom på allt ni kan nu
En dag kvar, bäst att dokumentera allt jag skrivit:
Kung Koopa Svär
Jag Fruktar Att Bli Gud Bland Dödliga Män
Störmar & Orkaner & Tyfoner
Äh Han Va En Tönt Han
Hörru Du Jag Är Hård!
Låt Kraften Flöda Från Dimension X, Stoppa Dom!
Jag Gör Allt För Mina Goda Kalaspuffar
Det Är Great!

MOA

Om det finns några citat kvar, länka innan klockan slagit 12, det sista jag skriver idag

Nilsson

Citat från: MOA skrivet 15 september 2025 kl. 11:00:54Om det finns några citat kvar, länka innan klockan slagit 12, det sista jag skriver idag
Jag såg den på youtube precis. Vilket roligt slut. :)

Nilsson

Jag säger inte så mycket kanske redan men fler ska se den först.Jag gillade den.Och det skulle Kenneth Milldoff också göra.

MOA

Citat från: Nilsson skrivet 15 september 2025 kl. 14:44:34Jag såg den på youtube precis. Vilket roligt slut. :)
Citat från: Nilsson skrivet 15 september 2025 kl. 14:46:57Jag säger inte så mycket kanske redan men fler ska se den först.Jag gillade den.Och det skulle Kenneth Milldoff också göra.
Roligt att du hittade videon, planerar att skapa liknande videor i framtiden om andra VA. Sett min första hyllning?

Monsieur Hulot

Citat från: Nilsson skrivet 15 september 2025 kl. 14:44:34Jag såg den på youtube precis. Vilket roligt slut. :)
Finns det någon länk att gå till?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 september 2025 kl. 16:00:43
https://www.youtube.com/watch?v=w5dQvNtHTb8
Du har till och med tröjan till det här. Denna hyllningen är GREAT!

Vila i frid, Kenneth Milldoff... :'( 

(Och just det, ja. Du tänkte ju något liknande med Johan Hedenberg, men har fortfarande inte gjort den, så...)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 september 2025 kl. 19:16:27Du har till och med tröjan till det här. Denna hyllningen är GREAT!

Vila i frid, Kenneth Milldoff... :'(

(Och just det, ja. Du tänkte ju något liknande med Johan Hedenberg, men har fortfarande inte gjort den, så...)
Den glömde jag faktiskt bort, är detta bättre än min förra hyllning?

Monsieur Hulot

@MOA Det är en mycket fin hyllning du gjort till en av de bästa skådespelarna i landet! Alltid saknad aldrig glömd.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 september 2025 kl. 19:31:11Den glömde jag faktiskt bort, är detta bättre än min förra hyllning?
Den förra tror jag är där du använde många klipp, även några mindre karaktärer? Eller var det den svartvita med sorglig musik som en "till minnet av" video? Nåja, alla dessa är ju bra på sina sätt, men denna är nog den bästa, bäst som han. 

Tror att Johans hyllning var till hans födelsedag, vad du nu planerade. Nåja, kanske blir till nästa år... Men då du planerade detta förra året men flyttade det till denna så blir det väl en multilanguage video utav Den Hornkrönte Kungen till Halloween, förmodligen...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 september 2025 kl. 19:44:22Den förra tror jag är där du använde många klipp, även några mindre karaktärer? Eller var det den svartvita med sorglig musik som en "till minnet av" video? Nåja, alla dessa är ju bra på sina sätt, men denna är nog den bästa, bäst som han.

Tror att Johans hyllning var till hans födelsedag, vad du nu planerade. Nåja, kanske blir till nästa år... Men då du planerade detta förra året men flyttade det till denna så blir det väl en multilanguage video utav Den Hornkrönte Kungen till Halloween, förmodligen...
Hornkrönte Kungen är fortfarande årets halloween special om inte Disney kastar ruttna pumpor på mig
Citat från: Monsieur Hulot skrivet 15 september 2025 kl. 19:34:45@MOA Det är en mycket fin hyllning du gjort till en av de bästa skådespelarna i landet! Alltid saknad aldrig glömd.
Tack Monsieur! Undrar vad du tycker om mina andra hyllningar

Monsieur Hulot

Nilsson

Citat från: MOA skrivet 15 september 2025 kl. 15:05:33Roligt att du hittade videon, planerar att skapa liknande videor i framtiden om andra VA. Sett min första hyllning?
Jag prenumererar på kanalen. Jag ska se om jag har sett den.