Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Lejonvakten (The Lion Guard)

Startat av moviefan, 16 februari 2016 kl. 19:33:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 september 2019 kl. 08:31:30
Hur går det med credits av säsong 2?  :)
Jag har tyvärr inte fått Inventory Sheets från Disney för säsong 2 ännu.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 september 2019 kl. 09:34:44
Jag har tyvärr inte fått Inventory Sheets från Disney för säsong 2 ännu.

Vad är Inventory Sheets för något?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 september 2019 kl. 09:38:17
Vad är Inventory Sheets för något?
En sammanställning av alla rollfigurer och skådespelare som medverkar i en serie och säsong, som dubbningsstudiorna fyller i för att skicka till Disney som del av kontraktet.

Disneyfantasten

Här är en video som avslöjar att tredje säsongen (som avslutades i USA 3 november med det sista avsnittet) kommer till Sverige 25 november 2019  :) ; www.youtube.com/watch?v=xbPqV-633c4

gstone

Youtube säger Scar är spelade av Jan Åström i sång i alla fall i denna serie.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Alexander

Citat från: gstone skrivet 16 november 2019 kl. 01:16:05
Youtube säger Scar är spelade av Jan Åström i sång i alla fall i denna serie.

Ja, det stämmer att det är han som gör Scar.  :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 september 2019 kl. 09:57:57
En sammanställning av alla rollfigurer och skådespelare som medverkar i en serie och säsong, som dubbningsstudiorna fyller i för att skicka till Disney som del av kontraktet.

Så, när tror du egentligen att du har fått Inventory Sheets egentligen?  ???

(alltså för både säsong 2 och säsong 3 i och med att TV-serien redan är färdigproducerad)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 november 2019 kl. 17:22:30
Så, när tror du egentligen att du har fått Inventory Sheets egentligen?  ???

(alltså för både säsong 2 och säsong 3 i och med att TV-serien redan är färdigproducerad)
Ingen aning, men jag ska kontakta Disney och fråga om de har fått in något. :)

Men det är väl knappast troligt att säsong 3 skulle vara färdigdubbad, då den säsongen väl inte har börjat sändas än. Eller har jag helt missat sändningarna av den säsongen...?

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 november 2019 kl. 17:57:19

Men det är väl knappast troligt att säsong 3 skulle vara färdigdubbad, då den säsongen väl inte har börjat sändas än. Eller har jag helt missat sändningarna av den säsongen...?

Jag har ingen koll på hur det ligger till i Sverige, men i USA sändes iallafall det sista avsnittet 2019-11-03!  :) (alltså omkring en månads tid sedan)

moviefan

Hoppas avsnitten till säsong 3 sänds i ordning på Disney Junior. Kion ser äldre ut i säsong 3. Jag antar att säsong 3 kommer att visas även i Disneydags. 

Alexander

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 november 2019 kl. 17:57:19

Säsong 3 ska börja sändas i Sverige imorgon :) 25 november
Svenskt reklam:

https://m.youtube.com/watch?v=7Y1zlJSi9QU

https://m.youtube.com/watch?v=--KeBXpZW0w

moviefan

Säsong 3 har nu börjat, och jag tycker att det är bra och spännande. Det märks att Kion och de andra i LV, har blivit äldre. Vore kul att se Kion som vuxen, ifall man kommer att få se det. 

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 27 november 2019 kl. 18:52:19
Säsong 3 har nu börjat, och jag tycker att det är bra och spännande. Det märks att Kion och de andra i LV, har blivit äldre. Vore kul att se Kion som vuxen, ifall man kommer att få se det.

Jag tycker det märks att Kion är vuxen i säsong 3, hos de andra i Lejonvakten tycker jag inte att det märks lika tydligt, det märks visserligen tydligt, men inte alls lika tydligt som hos Kion... (iallafall vad mig anbelangar)

Disneyfantasten

Fråga; för er som har sett säsong 3, hur set rollbesättningen ut i den?  :)

gstone

Vem är svensk röst till drottning Janna ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"