TV4 sände väl inte många barnprogram 1991 - 1992, och dessutom tror jag aldrig att de har anlitat vare sig Media Dubb eller Mediadubb International (allt de sänt från dessa dubbningsbolag har de köpt in från andra TV-kanaler). Därför förefaller det osannolikt att det skulle ha varit TV4.
TCC hade mycket riktigt ett fåtal svenskdubbade program mot slutet av kanalens livstid, men det var långt senare än 1991 - 1992; närmare 1996 - 1997. De program de hade dubbade var också främst "bäbisprogram" (riktade mot väldigt små barn, liknande Teletubbies).
TV1000 är förstås tänkbart, men sände de verkligen barnprogram så tidigt som före 1992...? Det var ju 1992 som FilmNet började med barnprogram i och med K-TV-blocket, så det låter osannolikt att TV1000 skulle ha börjat före det. Hilbur & Co. började ju flera år senare, men jag vet inte vilka block som TV1000 kan ha sänt redan 1991 - 1992...
I och med att jag tyckte mig känna igen introt tror jag personligen mer på TV3 än på TV1000, för jag hade inte tillgång till TV1000 på den tiden utan det var först senare. Visserligen kan jag ha sett på TV1000 på någon semester eller liknande, om kanalen funnits där, men det låter mindre sannolikt än att TV3 sände serien.