Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steven Universe

Startat av Lilla My, 27 juli 2016 kl. 16:48:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Deb här serien är ju rätt bedrövligt dubbade

Inte minst för att dom censurerart HBTQ element i Sverige 

Jävka homofober 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 19 april 2025 kl. 10:01:00Deb här serien är ju rätt bedrövligt dubbade

Inte minst för att dom censurerart HBTQ element i Sverige

Jävka homofober
jag tror att Warner Bros censur centralt i Europa p.g.a annars riktar inte till barn. den scenen bodde text på svenska i vuxen avdelning hos max eller andra streamingtjänster. det är dåligt kvalitet på dubbning fördelar med max eller andra streamingtjänster kan man Svensk text med engelska tal. dubbning var dålig casting. jag undrar om Jonas Gardell är besviken om hbtq scenen är inte med. jag nämnde inga namn.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 19 april 2025 kl. 10:12:02jag tror att Warner Bros censur centralt i Europa p.g.a annars riktar inte till barn. den scenen bodde text på svenska i vuxen avdelning hos max eller andra streamingtjänster. det är dåligt kvalitet på dubbning fördelar med max eller andra streamingtjänster kan man Svensk text med engelska tal. dubbning var dålig casting. jag undrar om Jonas Gardell är besviken om hbtq scenen är inte med. jag nämnde inga namn.
barn kan väl klara HBTQ i sverige. många har föräldrar ar av samma kön . en del barn tar Pubertetsblockerare.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"