Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Douglas Westlund

Startat av gstone, 25 augusti 2016 kl. 10:11:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hej jag har en fråga. Vem är Douglas Westlund ? Han var rösten till Roscoe i orginal dubbningen
av Oliver & gänget. Jag skulle veta lite mer om honom vem är han ? Är det någon som vet mer om honom ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005

Citat från: Elios skrivet 19 december 2024 kl. 15:01:33Han verkar vara en revyarist:

https://www.popfakta.se/sv/artist/e/5e58a5ea-9267-48f8-ac26-b337b2496e05/douglas-westlund/
Det var också Douglas som krävde mer betalt (tror jag).
Då han aldrig dubbat något annat.
Yes kan ha varit Karl-Johan Hasselström som krävde mer betalt också då han aldrig dubbat något annat heller och då han är relativt okänd också.

Yes, Hanna Ekman är också relativt okänd men hon är dotter till den välkända skådespelerskan Gunnel Fred och därför tror jag inte att hon skulle starta bråk över bagateller och förstöra för dels alla som medverkade i originaldubben och framtida generationer.

Hade det inte varit för BPS så hade scammers fortfarande kunnat scam sälja dvd:er med originaldubben för 16 000:-, usch och fy🤮.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 19 december 2024 kl. 15:39:25Yes, Hanna Ekman är också relativt okänd men hon är dotter till den välkända skådespelerskan Gunnel Fred och därför tror jag inte att hon skulle starta bråk över bagateller och förstöra för dels alla som medverkade i originaldubben och framtida generationer.

Hade det inte varit för BPS så hade scammers fortfarande kunnat scam sälja dvd:er med originaldubben för 16 000:-, usch och fy🤮.
Det var riktigt fult gjort av vem än som gjorde det
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005