Jag har lyckats hitta åt inspelningar av de 8 första avsnitten av
Koni och rymdgänget, som den svenska titeln var. Tyvärr är YouTube-klippet i det första inlägget borttaget, så jag har inget att jämföra med, men är nästan hundra på att introt där inte hade någon likhet med det "svenska" introt.
I Skandinavien sändes serien med ett stillsamt och ganska kortfattat instrumentalt intro (30 sekunder), utan någon sång och bara stillsam ganska neutral musik - introt avslutades med en skylt där det stod "Koni and the Starjammers" (och ingen text i övrigt), så därför antar jag att det är det amerikanska introt som gjorts i samband med den japanska seriens engelskspråkiga dubbning. Dock hittar jag inte åt något amerikanskt intro till serien på nätet, för att kunna jämföra och dra mer säkra slutsatser.
Märkligt nog sändes serien på FilmNet med samma instrumentala intro både före och efter varje avsnitt, vilket alltså innebär att serien helt saknade eftertexter och ingen som helst creditering av vare sig regissör, manusförfattare, producent, animatörer eller ens produktionsbolag...

Jag vet inte om det är specifikt för FilmNet/Skandinavien, eller om det såg likadant ut i USA - tyvärr verkar det ju finnas oerhört lite dokumenterat om den här serien på nätet...
I likhet med de flesta serier på FilmNet fanns heller inga utsatta dubbcredits; inte ens dubbningsstudio (som de annars ibland visade en skylt med efter serierna). Jag har tyvärr inte hunnit lyssna igenom serien ordentligt, för att försöka identifiera rösterna.