Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Simba - lejonkungen (Simba the King Lion)

Startat av Cadpig, 18 mars 2007 kl. 19:42:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Citat från: gorehound skrivet Igår kl. 12:07:28Håller på att glo igenom denna med sambon, jag skulle gladeligen vilja göra ett försök att synka några avsnitt :)
Jag påbörjade synkning för några år sedan men då jag inte fick fler än några enstaka så blev det inte av.

gorehound

Citat från: Goliat skrivet Igår kl. 12:41:15Jag påbörjade synkning för några år sedan men då jag inte fick fler än några enstaka så blev det inte av.
Skulle vara roligt att se dessa :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet Igår kl. 12:41:15Jag påbörjade synkning för några år sedan men då jag inte fick fler än några enstaka så blev det inte av.
Vill du fortsätta projektet så kan jag leta fram fler avsnitt - jag tror att jag ska ha de flesta avsnitten av serien, om än inte alla. :)