Jag hade gärna ställt upp i tävlingen, om det inte vore för det faktumet att priset är totalt ointressant i mina ögon, då jag inte gillar zombiefilmer och sådant överhuvudtaget. Men jag hoppas ändå för tävlingarnas framtid att det blir fler tävlande i den här tävlingen. 
Du kan ju alltid sälja Blu-Ray-boxen om du skulle vinna och inte är intresserad av den - du borde kunna få några hundra för den, då boxen kostar runt 400 kr i affärerna.
Annars har jag också överblivna exemplar av andra filmer, som jag kan erbjuda istället för
The Walking Dead-boxen om du skulle vinna och är intresserad.
Hur lång tid kommer det att mellan att tävlingen har avslutats och vinnarna har korrats, eftersom du måste läsa igenom alla bidragen? Det står bara att man kommer få ett mail, men inte hur lång tid efter att tävlingen har avslutats.
Det beror på hur många tävlingsbidrag som kommer in, och hur svårbedömligt det är. Om tre stycken bilder sticker ut ganska rejält, så att det inte blir mycket att fundera över, så går det förmodligen på ett par dagar efter att tävlingen avslutats. Blir det många tävlingsbidrag och/eller många som är ungefär jämnbra kan det ta lite tid att begränsa sig.
Blir det svårt för mig att avgöra kan jag behöva utse ytterligare någon jurymedlem, för att hjälpa till att utse vinnare.