Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tecknat bytestråd

Startat av sickstew, 15 december 2017 kl. 09:17:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

sickstew

tja

Nån som vill byta tecknat med mig? Intresserad av allt som är dubbat till svenska typ... :D
Detta har jag, samt lite mer CN, Disney och julkalendrar på annan hårddisk:
https://drive.google.com/open?id=1AD6xAD_jKGGKIrNMu6rkqo4biJuSu1wT

AndreasThomasNilsson

Hejsan ! OM det faktiskt är så du vill dela med dig av "Vampyrskolan", de 3 första säsongerna, är jag intrisserad. Om du har det kanske? Annars letar jag efter "Zombie Hotell".  :)

MOA

Citat från: AndreasThomasNilsson skrivet 27 januari 2025 kl. 20:49:32Hejsan ! OM det faktiskt är så du vill dela med dig av "Vampyrskolan", de 3 första säsongerna, är jag intrisserad. Om du har det kanske? Annars letar jag efter "Zombie Hotell".  :)
Råkar du heta Andreas Nilsson eller är det du?

AndreasThomasNilsson

Jag heter faktikst det och det är lustigt med tanke på att jag har ett tecknatintrresse.Jag kan förstå du trodde det var röstskådepselaren Andreas Nilsson.  :)

MOA

Citat från: AndreasThomasNilsson skrivet 27 januari 2025 kl. 21:09:33Jag heter faktikst det och det är lustigt med tanke på att jag har ett tecknatintrresse.Jag kan förstå du trodde det var röstskådepselaren Andreas Nilsson.  :)
Ja ja det är ett vanligt namn & att du tog upp ett 8 år gammalt inlägg

BPS

Citat från: AndreasThomasNilsson skrivet 27 januari 2025 kl. 21:09:33Jag heter faktikst det och det är lustigt med tanke på att jag har ett tecknatintrresse.Jag kan förstå du trodde det var röstskådepselaren Andreas Nilsson.  :)
Stort Välkommen till forumet Andreas, om jag inte misstar mig är du samma Andreas Nilsson som skrivit kommentarer på mina uppladdningar på Internet Archive. Jag är tacksam för de fina orden i dina kommentarer.

AndreasThomasNilsson

Jag svarade ändå tänkte att det inte gjorde något eftersom hen inte fått något svar. 

AndreasThomasNilsson

Det stämmer, Jag har kommenterat på Archive, jag har konto där , undrar vilken serie det var. Tror det var Arthur ?

BPS

Citat från: AndreasThomasNilsson skrivet 27 januari 2025 kl. 22:14:43Det stämmer, Jag har kommenterat på Archive, jag har konto där , undrar vilken serie det var. Tror det var Arthur ?
Ja, Arthur men också Richard Scarrys äventyrsvärld på mitt andra konto.

AndreasThomasNilsson

Citat från: BPS skrivet 27 januari 2025 kl. 22:46:14Ja, Arthur men också Richard Scarrys äventyrsvärld på mitt andra konto.
Just det, mina favoriter ! Och Richard Scarrys äventyrsvärld ja betydde mycket för mig och de svenska rösterna.

AndreasThomasNilsson

Citat från: BPS skrivet 27 januari 2025 kl. 22:46:14Ja, Arthur men också Richard Scarrys äventyrsvärld på mitt andra konto.
https://www.youtube.com/@KinoPantaRei
Sett detta? Misstänker denna kana l laddat ner serier från din samling på Archive ,och andras samlingar? Sedan upp på youtube. Jag förstår inte 

BPS

Citat från: AndreasThomasNilsson skrivet 28 januari 2025 kl. 16:17:57https://www.youtube.com/@KinoPantaRei
Sett detta? Misstänker denna kana l laddat ner serier från din samling på Archive ,och andras samlingar? Sedan upp på youtube. Jag förstår inte
Det mesta på den där kanalen verkar vara taget från annat håll och mycket från Archive. Jag förstår inte varför folk tror att de har friheten att ta andras uppladdningar och låtsas att det är ens egna...

Nilsson

Nilsson

Citat från: BPS skrivet 28 januari 2025 kl. 16:28:08Det mesta på den där kanalen verkar vara taget från annat håll och mycket från Archive. Jag förstår inte varför folk tror att de har friheten att ta andras uppladdningar och låtsas att det är ens egna...
Ja men i af. Tvivlar det är hens samling

MOA

Citat från: A.T.Nilsson skrivet 28 januari 2025 kl. 16:30:00Nu har jag ett konto här med
Bra att du kallar dig A.T.Nilsson så ingen tror något annat