Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gott nytt år!

Startat av Richardo, 31 december 2017 kl. 10:58:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Vi känner nog alla att allt inte gått särskilt vidare sedan 2020, oavsett om vi kunnat påverka det, men jag har insett att varje år har det varit nån (eller några) person(er) som på nåt sätt hållit mig från att "tappa det" (jag har inte haft några självskade tankar, men ibland har jag känt mig allt för nära hopplösheten)

Så jag vill vissa min tacksamhet för dom.

(det finns nog fler än dom jag nämner, så blir kanske att uppdatera)

2020:

Jim Caddick (CADDICARUS!), Dua Lipa och LavenderTowne (Haley Newsome).

Screenshot_20251231-150424~2.png

2021:

Min katt Kiki (som kom oväntat en kväll i november) och Katie Mitchell och Mirabel Madrigal.

Screenshot_20251231-154042~2.png

2022:

Här det speciellt (även om året var nästan lika dåligt som 2020) då det först är en medlem, nämligen;

@Skokaka

Och så klart, folket i Ukraina 🇺🇦.

2023:

Loreen och Brinne Lumen

Screenshot_20251231-154430~2.png

2024:

Chappell Roan

Screenshot_20251231-152735~2.png

Och 2025:

Leslie + Brianne

Och Ester + Marisol

https://www.webtoons.com/en/canvas/not-a-clue-/list?title_no=1080433

Och (last minute addition!) Sabrina Carpenter

Screenshot_20251231-155231~2.png

(som jag nämnde är det nog några fler)

Har ni någon/eller något som hållit er sane varje år
- what.

Disneyfantasten

Jag har två saker att säga, det första inlägget av de två nu;

Detta år har varit det bästa på länge, då min favorit-Disney-uppföljare till min favorit-Disney-film hade premiär;

Zootropolis 2

Nästa år (2026) fyller jag 30 (på sommaren), det är ett jubileum, därför hoppas jag att det året blir riktigt bra och minnesvärt år för mig, att jag får en riktigt trevlig och trivsam födelsedag!

Disneyfantasten

Det andra;

På tolvslaget i år (2025/2026) så kommer bland annat Odjuret/Prins Adam att synas!

Förra året (2024/2025) syntes bland annat Sisu (från Raya och Den Sista Draken)

Året innan (2023/2024) syntes bland annat tecknade Ariel och live-action Ariel.

Lillefot

Passar på att också önska gott nytt år till er alla. Vi får hoppas att 2026 bjuder på många roliga överraskningar.

2025 har varit ett ganska blandat år för mig. Det har stundtals känt som att man är fast där man är, och att alla dörrar ut är låsta med titanlås samtidigt som dagarna börjar gå in i varandra. Å andra sidan har jag även fått tid att uppleva några medier och saker som var roliga, och tog mig äntligen tiden att helt titta klart på en serie som jag håller varmt om hjärtat.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Gott Nytt År! Kan säga att det bästa med detta år var att jag skaffade SNES & GBA Online & fick spela 3 av mina favoritspel, även några fler. Älskar Kraid & Samus Aran❤️

moviefan

Tintin

Monsieur Hulot

Jag hoppas ni får en härligt och gott nytt år! Själv skålar jag med lite Pommac 🥂 

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 december 2025 kl. 17:38:56Det andra;

På tolvslaget i år (2025/2026) så kommer bland annat Odjuret/Prins Adam att synas!

Förra året (2024/2025) syntes bland annat Sisu (från Raya och Den Sista Draken)

Året innan (2023/2024) syntes bland annat tecknade Ariel och live-action Ariel.
Här finns förresten en lista med personer som varit med i Tolvslaget genom åren;  :) 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Tolvslaget_på_Skansen

Skokaka

Disneyfantasten

Gott nytt år till alla där ute, både till de som jobbar med animation i olika studior, de som röstskådespelar, de som uppskattar olika saker som till exempel Disney, Pixar och en hel del annat, de som värnar om djur och natur, osv.  :D 

Erika

Steffan Rudvall

Gott nytt år, allihop! Jag önskar er alla ett fint 2026  :)

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

A