Jag kör själv IE 6.0 under Windows XP, så det borde inte vara något generellt problem med webbläsaren. Hur länge har det här problemet pågått?
Jag har mycket svårt att tro att det skulle vara något med inklistrandet i sig - då är det mer sannolikt att det beror på hur mycket man skriver, eller kanske någon specifik text. Hur går det om du provar att klistra in en mindre textmassa (bara ett par meningar eller så)?
Vad är det du klistrar in från? Anteckningar, eller?
Jag har kollat på ett antal "Förbjuden åtgärd"-rapporter från servern, och hittills verkar allting gälla en och samma IP-adress. Därför verkar det nästan som att du är ensam som har problem (eller åtminstone inte många andra)...
Det började igår , då jag skulle svara på ditt TCC-inlägg.
Texten kommer ju ursprungligen härifrån detta forum, jag sparade den ju eftersom jag ej kunde posta den. Jag sparade den i Wordpad och klistrar in den därifrån. Prövade nyss med Anteckningar, att klistra in hela texten därifrån men det gjorde ingen skillnad.
När det gäller antalet text verkar det lite osäkert. Att klistra in hela texten verkar omöjligt, Enstaka eller möjligen två meningar går bra. Nyss prövade jag dock att göra upprepade korta svar till ditt inlägg med typ 2 rader , i ett svar faktiskt tre, rader i varje. Till slut protesterade dock forumet, i form av "Förbjuden åtgärd"-sidan, när jag bara klistrade in en rad.
Försökte nu också att skicka allt som personligt meddelande till dig här i forumet, men då jag klistrat in allt och försökte skicka iväg det dok "Förbjuden åtgärd"-sidan upp igen.
Då jag anser att det nog inte är någon större mening att undersöka det här mer så har jag nu skickat svaret på inlägget till dig via e-mail,det är den bästa lösning jag kan komma på.
Svarade just på Auroras Kalle Anka-tråd och det gick utan problem. Jag försökte dock inte klistra in något där.