Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kalle Anka

Startat av Mysan, 23 september 2007 kl. 21:22:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 22:10:04Den har dessutom visats i Disneydags
Och förr i tiden även många gånger på Disney Channel.

Dock börjar det ju vara ett antal år sedan Disney Channel sände klassiska tecknade kortfilmer, eller åtminstone vad jag kunnat upptäcka. :(

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:00:20Och förr i tiden även många gånger på Disney Channel.

Dock börjar det ju vara ett antal år sedan Disney Channel sände klassiska tecknade kortfilmer, eller åtminstone vad jag kunnat upptäcka. :(
Gör de inte det på fredagar? De har ju en motsvarighet till Disneydags...

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet Idag kl. 00:08:23Gör de inte det på fredagar? De har ju en motsvarighet till Disneydags...
Det är möjligt att de har börjat med det sen jag förlorade tillgången till Disney Channel, d.v.s. de senaste två åren.

Vet i så fall inte vilka kortfilmer de sänder där...? Är det något intressant, som inte finns på DVD eller någon annanstans...?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:35:02Det är möjligt att de har börjat med det sen jag förlorade tillgången till Disney Channel, d.v.s. de senaste två åren.

Vet i så fall inte vilka kortfilmer de sänder där...? Är det något intressant, som inte finns på DVD eller någon annanstans...?
De sänder två kortfilmer precis som i Disneydags nen varje fredag under titeln Disney classics. Jag skulle vilja säga att utbudet är ganska likt det i Disneydags.