Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Idol - alla kan chansa, få vinner

Startat av Richardo, 11 mars 2018 kl. 13:02:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

Inte alla får delta i Idol, utan är främst riktad till ungdomar som sjunger pop-musik eller rapp. Det tycker jag är synd, eftersom alla får delta. Därför, tycker jag att andra stilar av sång också bör lyftas upp, såsom oprera och ballader.

Elios

Numera måste man ansöka online och spela in sin röst där. Sen så mejlar dom dig om du ska få komma på en audition om du verkar tillräckligt intressant så kan du få vara med på Tv. Får du inget mejl så är det ett kvitto på att du inte har gått vidare och jag fattar ju liksom att det blir svårt att mejla flera 10000-tals som söker varje år. Det blir mycket att hålla koll på förstås.
Så där kollar dom nog lite vad man kan ha för tema om vad du har för stil. Opera, ballader, jazz. Såna går kanske inte hem hos dom som bestämmer men det kanske har blivit bättre sen dom ändrade det konceptet iform av hur du söker in.