Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul

Startat av Mysan, 7 december 2007 kl. 15:04:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 augusti 2022 kl. 22:34:02Menar du Disney eller SVT?
SVT så klart.

Det enda logiska vore att tack och ta emot Disney's nya förbettärad version.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag är nästan helt säker på att En Annorlunda Värld kommer att vara ett av inslagen för i år, men vilket blir det andra inslaget? (jag hoppas att det inte blir några fler Olof-kortfilmer för det har verkligen orholkats)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 november 2022 kl. 14:48:17Jag är nästan helt säker på att En Annorlunda Värld kommer att vara ett av inslagen för i år, men vilket blir det andra inslaget? (jag hoppas att det inte blir några fler Olof-kortfilmer för det har verkligen orholkats)
Kankse blir Zootroplis ?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 november 2022 kl. 14:48:17Jag är nästan helt säker på att En Annorlunda Värld kommer att vara ett av inslagen för i år, men vilket blir det andra inslaget? (jag hoppas att det inte blir några fler Olof-kortfilmer för det har verkligen orholkats)
Det kankse blir Mickey Saves Chirstmas.

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet 17 november 2022 kl. 18:42:37Elementen kanske? Nu när teasern har kommit.

Fast den har inte premiär förräns i juni 2023, så jag tror inte att de har hunnit färdigt med den svenska dubbningen redan vid jul.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 november 2022 kl. 18:59:29Fast den har inte premiär förräns i juni 2023, så jag tror inte att de har hunnit färdigt med den svenska dubbningen redan vid jul.
Det behöver den väl inte vara de kan ju vara trailerröster.

gstone

Fred

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet 17 november 2022 kl. 19:43:25Håller helt med. Figurerna ser jättekonstiga ut.
Inte om man är van vid Musses Klubbhus och dess avknoppningar. Eller är det kanske är mer likt Musses Jul i Ankeborg förresten men hur som helst så är det ju inte 3D animation.

gstone

gstone

Mickey Saves Chirstmas är den första Musse pigg produktionen gjord i Stop-Motion.