Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Tom & Jerry

Startat av TonyTonka, 26 maj 2018 kl. 20:41:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Elios skrivet  9 april 2023 kl. 02:15:20Hörde i ett avsnitt av Filip och Fredriks Alla mot Alla att Filip blev erbjuden till att dubba Tom & Jerry men jag vet inte om det var i den senaste filmen med Chloe Grace Moretz eller om det var i någon annan variant!?  ??? ???
Antar att han tackade nej

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 19:21:28Dumma Filip  >:(
Nä han e nog normal,betyder int att man e dum för att man int vill dubba

Oskar

Citat från: gstone skrivet  9 april 2023 kl. 19:21:28Dumma Filip  >:(
Filip Hammar tror att dubbning är fortfarande fulkultur. Det har han fel. Många kändisar har dubblat. Då skulle br trick.

Elios

Citat från: MOA skrivet  9 april 2023 kl. 19:19:59Antar att han tackade nej
Fredrik hade kanske inte gjort det. ^^

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet  8 april 2023 kl. 12:02:02Jag hade en gång en DVD som inkluderade dom här kortfilmerna.

Hannah-Barbera:

"Mice Follies" ( 1954 )

"Designs on Jerry" ( 1955 )

Gene Deitch:

"The Tom & Jerry Cartoon Kit" ( 1962 )

Chuck Jones:

"Snowbody Loves Me" ( 1964 )

"I'm just wild about Jerry" ( 1965 )

Det var säkert fler, men det här är dom jag kommer ihåg, men vad har DVDn för titel? ???  ( hittade inget på SMDB )
Citat från: MOA skrivet  8 april 2023 kl. 15:04:39Tur att de va den bästa kortfilmen av Gene Deitch som egentligen e en parodi av animation
Nu vet jag vilken DVD det var

https://www.tradera.com/item/302154/672715985/tom-jerry-firar-jul-alla-talar-svenska- 

Och den finns även på SF Anytime  ???

https://www.sfanytime.com/sv/movie/tom-jerry-paws-for-a-holiday?tduid=c194fdb3a6d6e6f032f46aa83a5a7b4e&utm_source=tradedoubler&utm_campaign=tradedoubler&utm_medium=affiliate
- what.