Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Jag har credits til Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five ?

Skulle Daniel vilja att jag la upp dom ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 13:10:22Vill någon ha credits till Madly Madagascar ?

Jag har den på dv och Dreamworks brukar ha utsatta credits :D
Ja, allt du kan erbjuda vore uppskattat - jag vill alltid ha så många creditlistor som möjligt till Svenska röster och credits, oavsett vad det gäller. :)

(Och skulle det finnas norska dubbcredits också är även det intressant)

gstone

Här credits till Secrets of the Furious Five.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 15:08:02Här credits till Secrets of the Furious Five.
Inga studiocredits (studio, regissör, översättare, etc.)?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 20:46:55Inga studiocredits (studio, regissör, översättare, etc.)?
Jo.

Men den  bilden gick inte att ladda upp av någon anleding :(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:12:26Jo.

Men den  bilden gick inte att ladda upp av någon anleding :(
Hur stor är bilden?

I värsta fall kan du zippa bilden till en .ZIP- eller .RAR-fil och ladda upp den, så görs ingen kontroll över bilden.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 21:14:10Hur stor är bilden?

I värsta fall kan du zippa bilden till en .ZIP- eller .RAR-fil och ladda upp den, så görs ingen kontroll över bilden.
Jag har ingen anning om hur man gör det :(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:14:57Jag har ingen anning om hur man gör det :(
Alternativt kan du skicka bilden till mig via e-post, så kan jag undersöka varför den inte går att ladda upp på forumet. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 21:21:25Alternativt kan du skicka bilden till mig via e-post, så kan jag undersöka varför den inte går att ladda upp på forumet. :)
Hur som helstt verkar den inte gå att ladda up.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 21:21:25Alternativt kan du skicka bilden till mig via e-post, så kan jag undersöka varför den inte går att ladda upp på forumet. :)
Ibland är osäker på om mina E mail til dig kommer fram :(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:27:22Ibland är osäker på om mina E mail til dig kommer fram :(
Kan du inte bara skriva av den?

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 juli 2023 kl. 21:31:32Kan du inte bara skriva av den?
Inspelat i Sun Studio-Se

Regissör Peter Sjöquist

Översättare Robert Cronholt/Mediaplanet

Adaption Peter Sjöquist

gstone

Jag kom på att jag inte kan ordna Madly Madagaskar credits just nu.

Jag har nämligen den filmen  magasinerad just nu :(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2023 kl. 21:43:26Inspelat i Sun Studio-Se

Regissör Peter Sjöquist

Översättare Robert Cronholt/Mediaplanet

Adaption Peter Sjöquist
Du får gärna även försöka skicka filen till mig via e-post, så att jag kan försöka reda ut varför den inte går att bifoga här; och försöka lösa problemet. Efter de senaste ändringarna fungerar nämligen alla bilder jag försökt bifoga felfritt, så jag lyckas inte återskapa problemet - så jag behöver få tillgång till din bild för att kunna lista ut vad problemet är, och förhoppningsvis åtgärda det.