Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

KurageDHH

Citat från: Goliat skrivet 30 mars 2022 kl. 20:39:38
Lite fundersam över Darkwigng Duck, det har dykt upp massor på andra språk senaste veckan men ingenting på svenska. Kommer ju, men när de ändå la upp några om dagen förut så trodde jag nästan fler skulle komma upp. ☺️

Steerminator är ju det enda avsnittet från säsong 3 som inte har fått svensk dubb ännu. Man kan inte försöka skaffa fram bevis om det avsnittet har dubbats?

gstone

Hoppas verkilgen Piff & Puff: Räddningspatrullen (2022) dubbas !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 april 2022 kl. 13:56:23

Den är ju baserad på TV-serien så varför skulle den inte det?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 april 2022 kl. 13:58:39
Den är ju baserad på TV-serien så varför skulle den inte det?
Christian Hedlund vist  inte om den skulle dubbas.

Disneyfantasten

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 20 april 2022 kl. 14:05:57
Christian Hedlund vist  inte om den skulle dubbas.
Vad har han med saken att göra? Bara för att han dubbar betyder det inte att han vet allting om varenda dubbning som håller på att göras! Är han inte med i den så vet han ingenting och är han med i den så får han inte snacka om det för då bryter han mot kontraktet. Så det betyder ingenting och Christian Hedlund vet och inte vet!

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 april 2022 kl. 13:56:23
Det hoppas jag också. Den borde ju verkligen dubbas, men Disney har ju varit lite oberäkneliga den senaste tiden, så vem vet...? Exempelvis var jag 100% säker på att Familjen Proud: Stoltare och starkare skulle dubbas till svenska, när nu originalserien Familjen Proud dubbats i efterhand för Disney+ (under senare år), men så blev det ju tyvärr inte... :(

gstone

Hoppas Buzz Lightyear, rymdjägare kommer till Disnmey Plus !

Fast först måste den förstås komma till Disney Plus i USA.

Vi för hoppas det händer snart.

Sp vitt jag vet är det en av dom ser som inye finns på Disney Plus någonstans i värdlen som Lilla Djungelboken.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 21 april 2022 kl. 21:05:56
Hoppas Buzz Lightyear, rymdjägare kommer till Disnmey Plus !

Fast först måste den förstås komma till Disney Plus i USA.

Vi för hoppas det händer snart.

Sp vitt jag vet är det en av dom ser som inye finns på Disney Plus någonstans i värdlen som Lilla Djungelboken.
Hoppas att Fredrik dolk kommer tillbaka som buzz lightyear.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 21 april 2022 kl. 21:12:28
Hoppas att Fredrik dolk kommer tillbaka som buzz lightyear.
Det skulle vara ett kärt återhörande, men det ska inte vara samma karaktär så antagligen inte...

Här finns en svensk dubbad trailer och jag tycker inte det låter som Fredrik i alla fall.

https://youtu.be/bPV1tvZFYj4

Goliat

Goliat

Citat från: KnatteVonAnka skrivet 23 april 2022 kl. 20:46:33
Tack för svar. Synd, hade hoppats på att det åtminstone tillkommit något mer avsnitt. Då blir det att vänta lite till innan jag skaffar Disney+ igen. Är dock väldigt nyfiken på dubbningen av säsong 3.

Som jag förstod det finns serien redan på norska Disney+. Gäller det även för den danska versionen?

Norska ska tydligen finnas, danska vet jag inte något om alls. Men det finns danska på många, och ett par svenska har fått danskt tal av misstag. Så hoppas de rättar till dem.

KurageDHH

Citat från: Goliat skrivet 23 april 2022 kl. 19:36:04
Samma som dessa än så länge tyvärr:

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=5503.msg124956#msg124956

Tänker inte Disney släppa mer svenskt ljudspår till Darkwing Duck? Har dom plötsligt ändrat sig och bestämt sig att serien inte skall släppas i alla fall i Sverige?
Dom som har ju nyss gjort tillläggsdubb (Steerminator saknas ju dock fortfarande svensk tal)!

gstone

Jag vill så gärna att  Piff & Puff: Räddningspatrullen ska dubbas !

Goliat

Citat från: KurageDHH skrivet 24 april 2022 kl. 13:03:30
Tänker inte Disney släppa mer svenskt ljudspår till Darkwing Duck? Har dom plötsligt ändrat sig och bestämt sig att serien inte skall släppas i alla fall i Sverige?
Dom som har ju nyss gjort tillläggsdubb (Steerminator saknas ju dock fortfarande svensk tal)!

Jo, men de har väl inte bråttom heller? De har säkert en deadline men den är inte ens announced i Sverige än, så vi skulle väl egentligen inte känna till att den är på g.  :P

Det tar tid, så här var det med DuckTales också. De la upp nån vecka innan sista avsnitten innan lanseringen, och om jag minns rätt var det nått avsnitt som dök upp samma dag med svenskt tal som saknades dagen innan.