Håller med.. Handlingen är inte världens bästa heller..
Lite... repetitiv... 
Om det ska vara japansk serie, så kolla Naruto... Fantastiskt snyggt gjord, och en av få serier som verkligen berört mig.. Bra historier med en rejäl dos mörker, välutvecklade karaktärer och visuellt vackert.. Allt som behövs 
Lite repetitiv...?

Om jag uppfattat det rätt: Ash går med sina vänner till en stad, träffar samma människor som i alla städer, Team Rocket försöker stjäla Pikachu, Pikachu ger en elstöt, Team Rocket drar iväg...igen.
Det är vad jag uppfattat iaf, hade det inte varit för Annelie Berg och Andreas Nilsson, hade jag aldrig ens sett serien.

Anyway, back on topic. XD
Jag har bara sett några enstaka avsnitt av Naruto, och det imponerade mig inte nämnvärt. Hypen förstörde det nog, och det är för många fillers för att jag ska orka bry mig. Vill jag se en serie, så vill jag se allt av den.

Annars såg jag nyss Natsume Yuujin-Chou, en väldigt mysig anime vars säsong 1 slutade för ett par månader sen. Den rekommenderas starkt, väldigt vacker, designen och tecknandet är smått drömlikt och den är ganska rolig på sina ställen.