Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Duck Dodgers

Startat av TonyTonka, 9 oktober 2008 kl. 19:48:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Tjena! är det någon som vet rösterna i "Duck Dodgers"?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Elios

Det ända jag kan tänka mig är ju Mikael Roupé och att kanske Olli Markenros har medverkat i Duck Dodgers men är inte säker då jag tror att jag bara kollat på det en gång.

TonyTonka

Jag lånar mitt stengamla ämne för att fråga om det är någon som vet vem som gör den marsianska drottningen i Duck  Dodgers?

Oscar Isaksson

Citat från: TonyTonka skrivet 21 september 2024 kl. 21:02:55Jag lånar mitt stengamla ämne för att fråga om det är någon som vet vem som gör den marsianska drottningen i Duck  Dodgers?
Om jag kommer ihåg rätt, så var det Charlotte Ardai Jennefors som dubbade drottningen av Mars.

TonyTonka

I vilka avsnitt hoppar Andreas Nilsson och Dick Eriksson in för Mikael Roupé?

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 22 oktober 2024 kl. 14:49:31I vilka avsnitt hoppar Andreas Nilsson och Dick Eriksson in för Mikael Roupé?
Det börjar i säsong 3 klippen som finns på forumet kommer i alla fall från avsnittet The Six Wazillion Dollar Duck.

TonyTonka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 oktober 2024 kl. 16:50:18Det börjar i säsong 3 klippen som finns på forumet kommer i alla fall från avsnittet The Six Wazillion Dollar Duck.
Tack, lägger upp röstprover på Porky och Marvin här, så slipper folk leta så mycket. xD

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 22 oktober 2024 kl. 20:30:36Tack, lägger upp röstprover på Porky och Marvin här, så slipper folk leta så mycket. xD
Du glömde Andreas som Daffy
- what.

TonyTonka

Citat från: Will Siv skrivet 22 oktober 2024 kl. 21:27:42Du glömde Andreas som Daffy
@Steffan Rudvall hade redan laddat upp ett, men jag kan lägga upp hans klipp här, så får vi det på samma plats.

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 22 oktober 2024 kl. 22:13:07@Steffan Rudvall hade redan laddat upp ett, men jag kan lägga upp hans klipp här, så får vi det på samma plats.
Var fick han det nånstans  ???

Jag trodde först det var från dej......
- what.

TonyTonka

Citat från: Will Siv skrivet 22 oktober 2024 kl. 22:14:58Var fick han det nånstans  ???

Jag trodde först det var från dej......
Klippen på Porky och Marvin gjorde jag, ja. Stefan gjorde klippet på Daffy, vill minnas att han fått ett klipp av någon.

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 22 oktober 2024 kl. 22:16:35Klippen på Porky och Marvin gjorde jag, ja. Stefan gjorde klippet på Daffy, vill minnas att han fått ett klipp av någon.
Av @MB som på något sätt hade fått videoklipp från dubbningen...

TonyTonka

Gammalt ämne, men har någon en lista över de avsnitt där Andreas Nilsson och Dick Eriksson hoppat in för Mikael Roupé?