Enligt Disneys officiella credits var det Åsa Jonsson som spelade Kajsa i Musses jul i Ankeborg, så jag förutsätter att det stämmer. Förmodligen lär väl Åsa ha varit med som Kajsa i något mer sammanhang, men jag vet inte vilka på rak arm. I Hos Musse och Musse, Kalle & Långben - De tre musketörerna var det utan tvekan Marie Kühler som spelade Kajsa.
Jag skulle tro att Marie Kühler inte längre är godkänd av Disney, i och med att Anna Nordell/Engh tagit över mitt under exempelvis Musses klubbhus - annars brukar man ju inte byta ut röster mitt i serier om man inte måste. Men förmodligen kan man inte helt utesluta möjligheten att Marie inte längre själv ville eller hade tid.
I de allra flesta klassiska kortfilmer var det Åsa Bjerkerot som spelade Mimmi, men på senare år har ju SDI Media nydubbat ett antal kortfilmer för bl.a. Disney Channel, så om Mimmi är med i de kortfilmerna förutsätter jag att Lizette Pålsson gör rollen. På rak arm minns jag dock inte om någon av de kortfilmerna som dubbats de senaste åren har varit med Mimmi eller inte. Även tidigare under 2000-talet har ett mindre antal klassiska kortfilmer från Disney dubbats, och jag har för mig att det även var enstaka klassiska kortfilmer som var med i Hos Musse där Lizette spelade Mimmi.