Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2021 kl. 19:17:06
Nej själva handlingen.

Okej, så du menar att Disney-karaktärerna är samlade i ett och samma ställe och inget av det har någon koppling till de stora animerade filmerna...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juli 2021 kl. 19:22:24
Okej, så du menar att Disney-karaktärerna är samlade i ett och samma ställe och inget av det har någon koppling till de stora animerade filmerna...
Det är lite konstigt att karaktärer från berättelser som utspelar sig på olika århundrade alla är samlade under Belle och Prins Adam.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2021 kl. 19:34:24
Det är lite konstigt att karaktärer från berättelse som utspelar sig på olika århundrade alla är samlade under Belle och Prins Adam.

Ja det kan jag hålla med om att det är lite konstigt och likaså att det utspelas i modern tid, men det är lite spin-off å andra sidan så man kan liksom säga "så konstigt att det blir bra"...

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juli 2021 kl. 18:51:57
Fast Briar Beauty är ju inte Audreys syster utan hennes kusin! (Briar Beauty är alltså inte alls Törnrosas dotter utan hennes syskonbarn)

Dessutom så föredrar jag absolut Lizette Pålsson framför Mikaela Tidermark Nelson i rollen som Snövit!

Dessutom så är många Disney XD-serier inte särskilt bra...

Kron är redan ett djur; en Dinosaurie! (kan der möjligtvis vara så att du syftar på Kronk?)

Fråga; har Lizette Pålsson också spelat Penny Pingvin i något avsnitt?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 juli 2021 kl. 19:00:48
Den serien är ganska bra även om jag fortfarande föredrar den gamla DuckTales...

Men den serien är nog ett undantag...

Samma sak med Disney Channel där många serier inte är särskilt bra, undantaget är Descendants...

Dessutom håller jag med ;D

clara liljeberg

elena borde blir en jaquin i ett av avsnittet och jag vet att det fanns prinsessor som är enhörningar och katter och ankor och papegojor och grisar och elefanter.

clara liljeberg

vad sägs om två tvillingzebrasystrar i savannah topia där de är prinsessor som försöker få stopp på de hemska hyenorna.rösterna är anna isbäck och my bodell.jag hoppas att det blir en musikal där några djur sjunger i en färgstark kavalkad av sång aoch dansnummer och kanske fontäner.

clara liljeberg

kanske en prinsessa som är ett bi som är dotter till bidrottningen och om att få lämna kupan.

clara liljeberg

faktum är att casper håller på att göra en tjejdrake som blir mushus flickvän.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 juli 2021 kl. 00:49:18
faktum är att casper håller på att göra en tjejdrake som blir mushus flickvän.

Du har inte rättigheterna till mushu !

clara liljeberg

det kan jag visst det för han är den enda draken som finns och det skulle vara ensamt om det inte fanns andra drakar i närheten som är som han på utseende.då kanske det finns en svart ,vacker tjejdrake vid namn jenny som är störtkär och kanske besatt av mushu för att hon tycker att han är den stiligaste och gjorde en cool flört som han gjorde på fjärde väggen.och om du inte tror mig så ska jag ringa till min bror om att påskynda till att skapa min film och då kommer ni att bli förbluffade när ni ser det och att invånare i kina är djur istället för människor som i kung fu panda och att jag hade rätt och du hade fel för jag har mina egna ideer till min nya film om den nya filmen ska vara handritad och en hel hög med musikalnummer som en färgsprakad kalvakad med drakromantik och nån del då det blir ett bröllop där man kan få se på jennys och mushus familj samlas där som jennys systrar med  hennes systerdöttrar och mushus föräldrar och kusiner och senare så blir det ägg där det första är en flicka som heter raven och sen när hon är 6 år så blir det två ägg där det blir tvillingar som var bror och syster där det svarta liknar mamma och den röda som var en son liknar sin pappa.i serien blir det nåt för drakbarnen där raven är en tonåring på hennes första dag i drakskolan dragon high.då kommer du att få ångra det du skriver om att du har fel om mig och att du inte kallar mig för korkad.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 juli 2021 kl. 17:14:05
det kan jag visst det för han är den enda draken som finns och det skulle vara ensamt om det inte fanns andra drakar i närheten som är som han på utseende.då kanske det finns en svart ,vacker tjejdrake vid namn jenny som är störtkär och kanske besatt av mushu för att hon tycker att han är den stiligaste och gjorde en cool flört som han gjorde på fjärde väggen.och om du inte tror mig så ska jag ringa till min bror om att påskynda till att skapa min film och då kommer ni att bli förbluffade när ni ser det och att invånare i kina är djur istället för människor som i kung fu panda och att jag hade rätt och du hade fel för jag har mina egna ideer till min nya film om den nya filmen ska vara handritad och en hel hög med musikalnummer som en färgsprakad kalvakad med drakromantik och nån del då det blir ett bröllop där man kan få se på jennys och mushus familj samlas där som jennys systrar med  hennes systerdöttrar och mushus föräldrar och kusiner och senare så blir det ägg där det första är en flicka som heter raven och sen när hon är 6 år så blir det två ägg där det blir tvillingar som var bror och syster där det svarta liknar mamma och den röda som var en son liknar sin pappa.i serien blir det nåt för drakbarnen där raven är en tonåring på hennes första dag i drakskolan dragon high.då kommer du att få ångra det du skriver om att du har fel om mig och att du inte kallar mig för korkad.

Du kan inte göra en  fil om en Mushu för Disney äger mushu.

Men du och din bror är helt fri att göra en film era egna drakar :D

Även om jag tvivlar på att tv/å personer kan göra en film helt själva.

Men försök du :D