Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den officiella röstprovstråden

Startat av TonyTonka, 22 januari 2019 kl. 19:29:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet  9 september 2023 kl. 14:08:42Här kommer röstproven, slänger med Sture Ström som Koopa också. ^^
Tack bästa Tony!!!Hade du int gjort ett på Peach?Jag hade redan Sture Ström sen tidigare men tack i alla fall :D

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet  9 september 2023 kl. 16:25:37Tack bästa Tony!!!Hade du int gjort ett på Peach?Jag hade redan Sture Ström sen tidigare men tack i alla fall :D
Om du menar Jane Björck som Peach, så ja. Om du menar någon annan av Peachs röster så har jag röstprover på alla utom Carla Abrahamsen. 
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet  9 september 2023 kl. 21:05:02Om du menar Jane Björck som Peach, så ja. Om du menar någon annan av Peachs röster så har jag röstprover på alla utom Carla Abrahamsen.
De var de sista!Nu har jag allt jag behöver för en uppdatering

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 september 2023 kl. 09:54:31Här e 3 ljudklipp som jag gjort nyligen,om ni vill höra
Jag kommer ihåg avsnittet om Butch McVarg och broccoli. Trodde de sa "dummer" istället för "idioter" dock...

Men jag kommer ihåg alla dessa insatserna. ;)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 september 2023 kl. 21:17:54Jag kommer ihåg avsnittet om Butch McVarg och broccoli. Trodde de sa "dummer" istället för "idioter" dock...

Men jag kommer ihåg alla dessa insatserna. ;)
Tommy Nilsson e bäst!

Skokaka

MOA

MOA

Gunnar e en VA med galen basröst så här kommer ett ljudklipp som e en galen nostalgitripp för mig

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 20:56:50Gunnar e en VA med galen basröst så här kommer ett ljudklipp som e en galen nostalgitripp för mig
Han var en mycket skicklig röstskådespelare det låter ju nästan inte naturligt när man lyssnar...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 november 2023 kl. 21:12:30Han var en mycket skicklig röstskådespelare det låter ju nästan inte naturligt när man lyssnar...
Onaturlig?Mest för att en engelsk Youtuber hörde Gunnars bas i introt av Donkey Kong Country & hans reaktion va "DUDE! Did you hear that guys base?"

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 21:37:04Onaturlig?Mest för att en engelsk Youtuber hörde Gunnars bas i introt av Donkey Kong Country & hans reaktion va "DUDE! Did you hear that guys base?"
Kanske klumpigt sagt men den är väldigt låg nästan som att den skulle vara bearbetad men han var bara skicklig på att förställa rösten.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 november 2023 kl. 21:41:28Kanske klumpigt sagt men den är väldigt låg nästan som att den skulle vara bearbetad men han var bara skicklig på att förställa rösten.
Jo de har man ju hört men den engelska reaktionen gör mig extra glad

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 21:37:04Onaturlig?Mest för att en engelsk Youtuber hörde Gunnars bas i introt av Donkey Kong Country & hans reaktion va "DUDE! Did you hear that guys base?"
Vad var det för Youtuber? Har du länk till videon?

MOA

Jag hittade nåt intressant, i detta ljudklipp medverkar en röst som låter som en japansk version av Hasse Jonsson. Så om Super Mario World: Yoshi's Adventure Land dubbades så skulle Hasse passa bra i den rollen