Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 18:35:47Vad är Moondreamers? (jag har aldrig hört talas om dem förut)
De e bra,de e så dåligt program med en riktigt dålig dubbning.Mer information finns i ämnet med samma namn

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 25 juni 2023 kl. 17:42:55Karaktärer jag HATAR!
Bubsy
Stanley
Djurplågaren
Alla karaktärer i Moondreamers

Okej, Djurplågaren har jag för mig att ni pratat om i tråden förut men har glömt hans namn...

Bubsy har jag förstått att du hatar p.g.a. hans catchphrase, har själv väldigt dålig koll på karaktären.

Stanley har jag inga problem med, nog för att han i vissa delar av filmen var väldigt ojämn men annars är det inga problem. (plus, jag har sett betydligt värre karaktärer än honom, även i mer "hyllade" filmer och serier)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 augusti 2021 kl. 17:21:13Precis.

Rottenmeier har ju alltid varit ganska hård och otrevlig, men inga uppenbara tecken på att hon skulle vara direkt ond eller en psykopat (som man utan klinisk diagnos nog vågar påstå om fru Becker)...

Precis som situationen med Rektor Marika och Randolph.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 21:29:18Okej, Djurplågaren har jag för mig att ni pratat om i tråden förut men har glömt hans namn...

Han har inget namn

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juni 2023 kl. 21:29:18Bubsy har jag förstått att du hatar p.g.a. hans catchphrase, har själv väldigt dålig koll på karaktären.

De e int enda anledningen till jag hatar Bubsy

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 juni 2023 kl. 22:42:01De e int enda anledningen till jag hatar Bubsy
För att han är en Sonic rip-off och behandlar sin kompis illa, kanske?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 juni 2023 kl. 22:43:26För att han är en Sonic rip-off och behandlar sin kompis illa, kanske?
Ja & programmet försökte plagiera AOSTH!Så dåligt >:(

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 juni 2023 kl. 19:42:57De e bra,de e så dåligt program med en riktigt dålig dubbning.Mer information finns i ämnet med samma namn
Själv tycker jag illa om Ed,Edd och Eddyz
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 23:42:52Själv tycker jag illa om Ed,Edd och Eddyz
De e 10 gånger bättre än Moondreamers

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 juni 2023 kl. 16:28:13vem ogillar int Sara i Ed, Edd & Eddy?
Självklart ogillar jag henne. Hon är en dålig syster mot Ed! >:(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 juni 2023 kl. 19:44:45Självklart ogillar jag henne. Hon är en dålig syster mot Ed! >:(
Så fruktansvärt irriterande,sämsta karaktären i programmet

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 juni 2023 kl. 23:36:31Så fruktansvärt irriterande,sämsta karaktären i programmet
Verkligen. Dock om du har sett långfilmen så har den en karaktär som dock har noll bra kvaliteter.

Men Sara är ju nog värre eftersom vi ser ju henne i många avsnitt och hon blir knappt straffad. (Älskade dock när i avsnitten där Ed är förbannad och för en gångs skull skriker på henne. Jag blev glad att han äntligen fick henne att vara tyst.)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 juni 2023 kl. 02:36:17Verkligen. Dock om du har sett långfilmen så har den en karaktär som dock har noll bra kvaliteter.

Men Sara är ju nog värre eftersom vi ser ju henne i många avsnitt och hon blir knappt straffad. (Älskade dock när i avsnitten där Ed är förbannad och för en gångs skull skriker på henne. Jag blev glad att han äntligen fick henne att vara tyst.)
Bra gjort Ed!