Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag ogillar snape han är alltid så dryg och misshandlar sina stundter
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

En annan karaktär som förtjänar en snyting är han på min profilbild, sämsta karaktären i alla DIC program

Oskar

Citat från: gstone skrivet 18 juli 2026 kl. 18:53:36Hon är en värdelös kvinna, med typ 7 i IQ
det var länge sedan jag såg programmet och hon brukar brusa upp och skriker på Henry.
Henrys bror har bättre än Henry med uppföljning. Henry har trotssyndrom.

MOA

Henrys föräldrar är så hemska mot honom, han borde placeras i ett fosterhem. När dom försökte få Henry att bete sig bättre slutade med att dom blev rekommenderade en kurs för att bli bättre föräldrar. Karma! & så den där Peter

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 juli 2026 kl. 20:31:49Ja, som ni kanske redan vet vid det här laget så är jag personligen inte vidare förtjust i karaktären Smarty Pants i Toy Story 5, tycker karaktären är tråkig, irriterande och i vägen, mest av allt ogillar jag hans toaletthumor, ogillar även Bonnies tre vänner (som ger mig Mertle och gänget vibbar, liksom barnen på slottet i Den Lilla Sjöjungfrun 2), samt alla de nytillkomna leksaks-karaktärerna (minus Lilypad som faktiskt fyller ett syfte) som enligt mig är tråkiga och icke-minnesvärda, ogillar även minigrisen som känns tämligen outvecklad som karaktär, den enligt mig överlag bra filmen hade kunnat vinna på att helt och hållet slopa alla dessa karaktärer.

Ogillar även Titus och hans mamma i Operation Bäver (som jag dock i övrigt älskar), ja de är filmens antagonister, men min åsikt kring både dessa (samt Fredrik och resten av hans familj i Sofia Den Första) är ungefär som @Lillefot s åsikt om Ercole Visconti i Luca.
Jag tror att Smarty Pants hade varit bättre om han hade varit kalkylator istället.