Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

trollet från trailern var inte med så mycket
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Citat från: Lilla My skrivet  9 juli 2026 kl. 01:09:53Att posta i flera trådar genom att citera ett gammalt inlägg med "uhmm, ursäkta, du stavade fel på detta ordet!" är väldigt onödigt, ja. Då det inte tillför något nytt skulle jag dessutom absolut kalla det nonsens.

Det föll dig aldrig in att jag redan lärt mig vad det faktiskt heter? Under dessa fem-sex år?
Varför inte bara rätta misstaget isåfall 
- what.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2026 kl. 01:19:40trollet från trailern var inte med så mycket
Och det var inte heller tjej-kentauren.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet  9 juli 2026 kl. 09:12:29Varför inte bara rätta misstaget isåfall
Dude , Ge bara up ::)
varför håller på att driva grejen vidare 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2026 kl. 09:40:22Dude , Ge bara up ::)
varför håller på att driva grejen vidare
Jag kan fråga dig samma sak
- what.

Lilla My

Citat från: Will Siv skrivet  9 juli 2026 kl. 09:12:29Varför inte bara rätta misstaget isåfall
Du menar att jag ska gå igenom alla inlägg jag någonsin gjort lite random då och då för att rätta eventuella gamla grammatiska fel eller felstavningar?

Jag har ett liv 😂

Tack för att du försökte rätta mig. Tanken är god. Men du hade ju gärna kunnat göra det när jag postade kommentaren från början istället för att påpeka det i flera olika trådar över fem år senare haha

Denna tycker jag folk ignorerar lite för lätt ibland, är väl vett å etikett att man inte bumpar en gammal tråd om det inte är nödvändigt:

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  9 juli 2026 kl. 10:23:20Du menar att jag ska gå igenom alla inlägg jag någonsin gjort lite random då och då för att rätta eventuella gamla grammatiska fel eller felstavningar?

Jag har ett liv 😂

Tack för att du försökte rätta mig. Tanken är god. Men du hade ju gärna kunnat göra det när jag postade kommentaren från början istället för att påpeka det i flera olika trådar över fem år senare haha

Denna tycker jag folk ignorerar lite för lätt ibland, är väl vett å etikett att man inte bumpar en gammal tråd om det inte är nödvändigt:

Gillar inte att återuppliva gamla ämnen om det verkligen inte är nödvändigt. Viktigt meddelande

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  9 juli 2026 kl. 11:01:57Gillar inte att återuppliva gamla ämnen om det verkligen inte är nödvändigt. Viktigt meddelande
Varför  ???
- what.