Ingen aning vilka de är, då jag aldrig hört talats om någon sådan YouTube-grupp, men de utsatta dubbcreditsen på de avsnitt jag sett är i alla fall:
Svenska röster:Adam Portnoff
Carla Abrahamsen
Nick Atkinson
Rebecca Petersson
Anton Olofson Raeder
Vivian Cardinal
Johan Hedenberg
Cecilia Karlsson
Emil Beer
Joel Adolphsen (i enstaka avsnitt crediterad som
Adolphson - vet inte vilken stavning som är den rätta)
Josefine Götestam
Juni Eronn
Ludvig Johansson Wiborg
Norea Sjöquist
Victor Beer
Introsång:Carla Abrahamsen
Rebecca Petersson
Outrosång:Rebecca Petersson
Regissör:Johan Lejdemyr
Översättare:Adam Gardelin
Kreativ ledning:Michael Rudolph
Studioproducent:SDI Media
Observera att i ett par avsnitt har Disney Channel kastat om regissör och översättare på creditsen, så att Adam Gardelin crediterats för regi och Johan Lejdemyr för översättningen. Men då Johan Lejdemyr trots allt jobbar som tekniker på SDI Media låter det mer trovärdigt att han skulle regissera och att Adam Gardelin skulle översätta, hellre än tvärtom. Visserligen
har Adam Gardelin varit regissör i andra sammanhang (men mig veterligen inte i dubbningssammanhang), men jag har inget minne av att Johan Lejdemyr någonsin har översatt...
Den enda jag är 100% säker på av skådespelarna är att Dylan utan tvekan spelas av Adam Portnoff - hans röst kan ingen ta miste på. Utifrån ordningsföljden skulle jag således gissa att Carla Abrahamsen förmodligen spelar Dolly (då de två ju har de i särklass största rollerna), även fast jag inte är säker. Jag är ganska säker på att Doug görs av Johan Hedenberg.
Men mycket längre än så har jag tyvärr inte kommit i dagsläget, och närmare hälften av de crediterade skådespelarna har jag ingen aning om hur de låter...
Men jag undrar om Pongo, Perdita, Cruella, Hjalle och Jeppe är med serien. Om dom är det så undrar jag vilka som gör deras röster
I de 6 avsnitt, eller 12 avsnitt beroende på hur man räknar