Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 februari 2025 kl. 12:57:37Vilka är dom svenska rösterna i Nickeldon gangster filmen Nicky Deuce ?
Jag har fått svar av KM Studio, och det är tyvärr inte dem som dubbat Nicky Deuce.

Därmed är nog sannolikheten stor att det är SDI Media, i och med att merparten på Nickelodeon dubbats av antingen SDI eller KM, vilket lär innebära att det blir svårt att få fram credits... :(

The Mighty B! däremot är det KM som dubbat.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 12:57:23Jag har fått svar av KM Studio, och det är tyvärr inte dem som dubbat Nicky Deuce.

Därmed är nog sannolikheten stor att det är SDI Media, i och med att merparten på Nickelodeon dubbats av antingen SDI eller KM, vilket lär innebära att det blir svårt att få fram credits... :(
det gör inget ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 12:57:23The Mighty B! däremot är det KM som dubbat.
Hur gick det med Gremlins: Secrets of the Mogwai ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2025 kl. 13:04:13Hur gick det med Gremlins: Secrets of the Mogwai ?
Jag har fått lista på den och The Mighty B!, så de kommer upp vid nästa uppdatering. :)

Dock kan det tydligen eventuellt saknas skådespelare på listan till The Mighty B!, då den serien dubbades precis vid övergången till det nuvarande digitala systemet; så att de bara kan garantera att den är komplett för säsong 2.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2025 kl. 14:57:58Jag frågade om Gremlins: Secrets of the Mogwai  ???

du har redan sagt detta om The Mighty B!

Ditt svar är lite förvirrande  :-\
Nej, jag skrev "den och The Mighty B!" - med den åsyftas alltså Gremlins: Det vilda gänget, eftersom det var den du frågade om. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 15:07:18Nej, jag skrev "den och The Mighty B!" - med den åsyftas alltså Gremlins: Det vilda gänget, eftersom det var den du frågade om. :)
jag är den idiot :-\

gstone

önskar credits till Hundmannen som kommer ut imorgon :)

gstone

önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?

gstone

Jag skulle vilja veta vilka som spelar Flora , Fina och Den Goda fen i Hos Musse ?

Kan du fråga den kontakt Daniel ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 17:44:24önskar credits till Hundmannen som kommer ut imorgon :)
Jag har precis fått creditlista till Hundmannen, så det kommer ut vid nästa uppdatering; förhoppningsvis redan ikväll. :)

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 19:48:27önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?
Hoppas Håkan kan svara oss nu när han blivit aktiv igen

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 februari 2025 kl. 23:30:46Hoppas Håkan kan svara oss nu när han blivit aktiv igen
tur att han lever och är vid sina sinnes fulla bruk :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 19:48:27önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?
Håkan har inte hört av sig än om Den magiska resan, som han ju lovade att återkomma om, men han svarar säkert snart. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 februari 2025 kl. 20:33:13Jag har precis fått creditlista till Hundmannen, så det kommer ut vid nästa uppdatering; förhoppningsvis redan ikväll. :)
Dock Han du inte med Gremlins eller mighty b ser jag :-\