Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 mars 2024 kl. 10:34:26Självklart. Är du säker på att han är med?
Han ( Håkan) är  Lord Maliss / Prinsen / Solsting ;)

Jag undrar över rösterna till Moder NaturCritterina (Krittrina?),   Moonbeam (Månstråle) och Thunderella (Åskungen)..

Helt säker kam man dock inte vara ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Det volter kul att få credits till Zookeeper men jag tror verkligen inte det går  :-\

gstone

Jag önskar att du skrev upp credits till Jordgubbs-Lisa och blomsterfestivalen som kom på Netflix igår :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 april 2024 kl. 13:58:56Jag önskar att du skrev upp credits till Jordgubbs-Lisa och blomsterfestivalen som kom på Netflix igår :)
Det ordnar jag när jag kommer hem från Falun. :)

gstone

Disneyfantasten

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 mars 2024 kl. 18:42:56Grace Fantastiska Maskiner;

Svensk röst;

- Grace: Ida Hallquist

Översättning: Göran Berlander

Dubbproduktion: Eurotroll AB för SVT International

Serien finns att se på SVT Play.

Av allt att döma är det definitivt en utländsk serie som dubbats till svenska.

Fler röster än Grace medverkar men det är bara Ida Hallquist som står angiven, och eftersom Grace är huvudkaraktären så är det inte svårt att gissa vem Ida spelar i denna serie.
Eftersom du skriver att fler röster medverkar skulle jag vilja veta mer innan jag publicerar uppgifterna. Eller är det så att hon är den enda väsentliga skådespelaren, och att övriga bara hörs i enstaka avsnitt?

gstone

Jag önskar credits till Haileys lista  ?

Går det än ?

Menar med VPN ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 april 2024 kl. 15:35:28Jag önskar credits till Haileys lista ?

Går det än ?

Menar med VPN ;)
Jag kan inte kolla härifrån, men kollar imorgon kväll om jag orkar när jag kommit hem från Falun - annars på fredag, om jag inte orkar imorgon.
(Jag ska nämligen sitta i bilen i runt 10 timmar imorgon för att resa hem, så det kommer bli en väldigt jobbig dag...)

gstone

Jag Önskar credits till Rosie och charmören.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 april 2024 kl. 19:35:28Jag Önskar credits till Rosie och charmören.
Det får du imorgon eller på fredag - jag har inte tillgång till anteckningarna här i Falun, men ordnar allt när jag kommit hem igen. :)
(Den enda som kommer dröja lite längre är Katten Felix och fåglarna, för där är anteckningarna så röriga så att jag måste titta igenom filmen igen för att bli klok på allt)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 april 2024 kl. 20:27:12Det får du imorgon eller på fredag - jag har inte tillgång till anteckningarna här i Falun, men ordnar allt när jag kommit hem igen. :)
(Den enda som kommer dröja lite längre är Katten Felix och fåglarna, för där är anteckningarna så röriga så att jag måste titta igenom filmen igen för att bli klok på allt)
okej :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 april 2024 kl. 17:43:54Jag kan inte kolla härifrån, men kollar imorgon kväll om jag orkar när jag kommit hem från Falun - annars på fredag, om jag inte orkar imorgon.
(Jag ska nämligen sitta i bilen i runt 10 timmar imorgon för att resa hem, så det kommer bli en väldigt jobbig dag...)
Hur går det ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 april 2024 kl. 20:27:12Det får du imorgon eller på fredag - jag har inte tillgång till anteckningarna här i Falun, men ordnar allt när jag kommit hem igen. :)

Hur går det ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 april 2024 kl. 18:56:42Hur går det ?
Jag har precis kommit hem och packat upp resväskan nu. :)