Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 februari 2025 kl. 12:57:37Vilka är dom svenska rösterna i Nickeldon gangster filmen Nicky Deuce ?
Jag har fått svar av KM Studio, och det är tyvärr inte dem som dubbat Nicky Deuce.

Därmed är nog sannolikheten stor att det är SDI Media, i och med att merparten på Nickelodeon dubbats av antingen SDI eller KM, vilket lär innebära att det blir svårt att få fram credits... :(

The Mighty B! däremot är det KM som dubbat.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 12:57:23Jag har fått svar av KM Studio, och det är tyvärr inte dem som dubbat Nicky Deuce.

Därmed är nog sannolikheten stor att det är SDI Media, i och med att merparten på Nickelodeon dubbats av antingen SDI eller KM, vilket lär innebära att det blir svårt att få fram credits... :(
det gör inget ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 12:57:23The Mighty B! däremot är det KM som dubbat.
Hur gick det med Gremlins: Secrets of the Mogwai ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2025 kl. 13:04:13Hur gick det med Gremlins: Secrets of the Mogwai ?
Jag har fått lista på den och The Mighty B!, så de kommer upp vid nästa uppdatering. :)

Dock kan det tydligen eventuellt saknas skådespelare på listan till The Mighty B!, då den serien dubbades precis vid övergången till det nuvarande digitala systemet; så att de bara kan garantera att den är komplett för säsong 2.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2025 kl. 14:57:58Jag frågade om Gremlins: Secrets of the Mogwai  ???

du har redan sagt detta om The Mighty B!

Ditt svar är lite förvirrande  :-\
Nej, jag skrev "den och The Mighty B!" - med den åsyftas alltså Gremlins: Det vilda gänget, eftersom det var den du frågade om. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 15:07:18Nej, jag skrev "den och The Mighty B!" - med den åsyftas alltså Gremlins: Det vilda gänget, eftersom det var den du frågade om. :)
jag är den idiot :-\

gstone

önskar credits till Hundmannen som kommer ut imorgon :)

gstone

önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?

gstone

Jag skulle vilja veta vilka som spelar Flora , Fina och Den Goda fen i Hos Musse ?

Kan du fråga den kontakt Daniel ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 17:44:24önskar credits till Hundmannen som kommer ut imorgon :)
Jag har precis fått creditlista till Hundmannen, så det kommer ut vid nästa uppdatering; förhoppningsvis redan ikväll. :)

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 19:48:27önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?
Hoppas Håkan kan svara oss nu när han blivit aktiv igen

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 februari 2025 kl. 23:30:46Hoppas Håkan kan svara oss nu när han blivit aktiv igen
tur att han lever och är vid sina sinnes fulla bruk :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 19:48:27önskar forfrande credits tll Den Magiska Resan ?
Håkan har inte hört av sig än om Den magiska resan, som han ju lovade att återkomma om, men han svarar säkert snart. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 februari 2025 kl. 20:33:13Jag har precis fått creditlista till Hundmannen, så det kommer ut vid nästa uppdatering; förhoppningsvis redan ikväll. :)
Dock Han du inte med Gremlins eller mighty b ser jag :-\