Katten Gustaf:Minns att jag tyckte väldigt mycket om den riktiga versionen när den kom på bio då jag såg den. Tvåan funkar också helt okej.
Den där
Gustaf-Livs Levande var rätt speciell i mina ögon nu som animerad. Men själva serien för längesen eller ja där Reine Brynolfsson medverkar är ju den man refererar mest till. Tycker den var rolig att se på ibland när man inte hade något att göra men den var hyfsat bra.
Däremot den eller nja den som visades på Cartoon Network, (har ingen aning om den gör det längre) var ju verkligen ingen höjdare. Helt vilsen och man känner inte igen en ändrade röst och helt svimfärdig nästan. Får ingen lust alls att se den när den visas.

Annars är ju serien med Reine i huvudrollen den jag ändå tycker den är så den ska vara.
Den jag gillar: Tecknade.
Tintin:Vad jag vet så finns det väl en spelfilm med riktiga människor som har med Tintin.
Men den har jag aldrig sätt och kan inte uttala mig om den.
Den tecknade är ju ostoppbar. Däremot ska det erkännas att jag knappt kollat på det då jag inte alltid varit intresserad av Tintin mer än kanske någon gång men jag ska dela med mig av nu att jag är faktiskt lite sugen på att se några gamla klassiker nu när man tänker på dem.
Vad gäller den senaste helt animerade
Tintin och Enhörningens Hemlighet tyckte jag den var ju liksom så sådär och det jag undrar en hel del var skulle det inte komma en tvåa??
Mr. Bean:Jag skrev lite om denna serie vad gäller tecknade Mr. Bean i en annan tråd här på forumet. Men den riktiga är ju en riktig klassiker och är omöjlig att slå.
Jag gillar den tecknade också men var längesen jag såg den.
Den jag gillar: Riktiga.
Ozzy & Drix:Här har jag bara sätt serien och kan inte uttala mig hur den riktiga spelfilmen är men kan ju tillägga att jag i flera år faktiskt har velat se den men ja det har bara inte blivit av helt enkelt.

Vad gäller serien minns jag att jag älskade introt i hur dem är bakterier osv.
Annars var den bra så ibland och ingen favorit men den funkar. 🖒