Tyvärr har det uppstått lite problem med Klass 3000. Dubberman säger nu att det är KM Studio som gjort dubbningen, medan KM Studio säger att det är Dubberman som gjort dubbningen... Därför har jag inte lyckats att hitta åt vilka som faktiskt har credits till den. Jag ska försöka komma till botten med det här, men jag vet inte om jag kommer att lyckas.
Total Drama Island är dubbad av Dubberman, och jag har redan frågat efter credits till den. De har svarat att de inte har sammanställt någon creditlista till den serien, eftersom kunden inte beställt eller frågat efter någon sådan, men att de ska försöka sammanställa credits åt mig när de har tid. Jag vet inte hur lång tid det kan tänkas ta - självklart har de viktigare saker för sig - men det bör komma förr eller senare i alla fall.
Johnny Test ska också vara dubbad av Dubberman (den serien finns med på listan jag fått över Dubbermans dubbningar), så den kan jag fråga efter. De övriga vet jag tyvärr inte vilket dubbningsbolag som gjort, men chansen är nog ganska stor att många av dem är gjorda av Sun Studio, och då går det inte att få fram credits via dubbningsbolaget. Tyvärr är det vansinnigt svårt att få tag i credits från Cartoon Network - de har hittills inte besvarat en enda av mina förfrågningar (vare sig det gäller creditlistor eller något annat).