Författare Ämne: Nästa leksaker på McDonalds  (läst 87 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 443
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
Nästa leksaker på McDonalds
« skrivet: 8 maj 2019 kl. 22:17:15 »
På fredag får McDonalds i en ny serie leksaker. Är det någon som vet vad dom kommer få in ?

Jag talar om McDonalds i Sverige.

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 513
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Nästa leksaker på McDonalds
« Svar #1 skrivet: 9 maj 2019 kl. 09:40:42 »
Ingen aning. Men det kanske bara är jag men har hört ett rykte att McDonalds ska kanske köra på Böcker till Happy Meal igen och stämmer detta är det ju fån sjukt.

Nej. Det  verkar mer som en Max grej och det var en av anledningen varför jag inte gillade Max från början.

Min brorsa är ju som galen i detta här med Happy Meal och så. Kul med familjer annars och matkedjorna att även BK började med det.  ;D

Inloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 443
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 9 maj 2019 kl. 11:25:51 »
Ingen aning. Men det kanske bara är jag men har hört ett rykte att McDonalds ska kanske köra på Böcker till Happy Meal igen och stämmer detta är det ju fån sjukt.

Nej. Det  verkar mer som en Max grej och det var en av anledningen varför jag inte gillade Max från början.

Min brorsa är ju som galen i detta här med Happy Meal och så. Kul med familjer annars och matkedjorna att även BK började med det.  ;D

Lyckligt nog är böcker bara ett alternativ man kan välja året runt. Dom har vangliga leksaker med. 

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 513
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 9 maj 2019 kl. 12:33:03 »
Lyckligt nog är böcker bara ett alternativ man kan välja året runt. Dom har vangliga leksaker med.

Phw åh så skönt. Nu köper jag iof aldrig Happy Meal längre men jag tycker helt klart barnen ska få roliga grejer och inte bara en massa tråkiga böcker som man behöver läsa återuprepande gånger.  >:(