Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Coolaste gäströst i animerad film?

Startat av Lilla My, 9 juni 2019 kl. 18:20:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Ringo Starr som berättaren i Thomas Tåget

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  7 augusti 2019 kl. 21:52:39
[...] och även när jag hörde att Ringo Starr var berättaren i Thomas Tåget, jag bara WHAT!!!!

... Vänta va?? Seriöst? :o

E

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag tycker en av dom Coolaste gäströsterna i en animerad film är Julie Andrews som Grus mamma i dumma mig ! ;D ;D

E

Blev lite chockad när jag läste att Roger Pontare var en av dom som sjöng låten i eftertexterna till Svanprinsessan :o

Adam

'Ska väl i så fall vara Ingemar Wallén som Blås i Hitta Nemo. Hade fram till i dagens läge ingen aning om att det var han!

Mikael Persbrandt som Gill i samma film, samt originalrösten Willem Dafoe, blev jag också chockad över. (på ett bra sätt förstås)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  7 mars 2021 kl. 12:00:49
Blev lite chockad när jag läste att Roger Pontare var en av dom som sjöng låten i eftertexterna till Svanprinsessan :o

HAHA wat!? Lite coolt ändå, även om filmen suger haha.

Citat från: Adam skrivet  7 mars 2021 kl. 12:27:08
'Ska väl i så fall vara Ingemar Wallén som Blås i Hitta Nemo. Hade fram till i dagens läge ingen aning om att det var han!

Mikael Persbrandt som Gill i samma film, samt originalrösten Willem Dafoe, blev jag också chockad över. (på ett bra sätt förstås)

Jaaa same! :D

MOA

Citat från: Adam skrivet  7 mars 2021 kl. 12:27:08

Vet faktiskt int vem han e

Adam

Citat från: MOA skrivet 18 mars 2021 kl. 21:31:27
Vet faktiskt int vem han e

Ingemar Wallén är för övrigt känd som sångare och gitarrist i The Boppers.  ;) (och om jag får vara extra personlig så är han enligt mig den bästa sångaren i bandet)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

jimstrom

I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy, som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Citat från: jimstrom skrivet 19 mars 2021 kl. 10:35:14
I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.
Va han så bra?

gstone

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 19 mars 2021 kl. 10:35:14
I svenska sammanhang är det troligen Stefan Brag för min generation mest känd som speakern i Jeopardy som gör rösten till Spegeln i Shrek tala om perfekt casting.

Han var jättebra ! ;D

jimstrom

I engelska sammanhang dock, så måste det nog vara Orson welles som Unicorn i Transformers - The Movie.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)