Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Själen (2020)

Startat av Disneyfantasten, 21 juni 2019 kl. 16:27:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 juli 2020 kl. 19:45:51
Bara den faktiskt

Var det den första eller andra trailern ?

I den andra få man se mer av världen där man är innan man födds.

Och 22 är med mer.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2020 kl. 19:56:21
Var det den första eller andra trailern ?

I den andra få man se mer av världen där man är innan man födds.

Och 22 är med mer.

Då borde det vara den första, den som ligger uppe på disney.se
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

gstone

Jag tror att även om filmen blir uppsutten igen i USA behöver nödvändigtvis inte bli det i Sverige då  svenskar värkar lite mer villiga att gå på bio n amerikanare  :D :D

gstone

När kan jag se denna film ?

När kommer den ut ?

E

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2020 kl. 17:01:35
När kan jag se denna film ?

När kommer den ut ?
Läs igenom hela tråden så hittar du svaret

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 29 juli 2020 kl. 17:16:15
Läs igenom hela tråden så hittar du svaret

Är det så fortfarande ? >:( >:(

Eller har blivit uppsutten ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2020 kl. 17:26:05
Är det så fortfarande ? >:( >:(

Eller har blivit uppsutten ?

Fortfarande november i nuläget och med tanke på hur Tenet kommer att släppas, skulle jag inte bli det minsta förvånad om samma strategi används när Själen släpps
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Oskar

I augusti skulle varit på bio.
Jag tycker att är bättre att släppa på video on demand istället bio. Som vissa bioaktuella film t.ex i våras bioaktuella Trolls 2.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 29 juli 2020 kl. 20:48:15
I augusti skulle varit på bio.
Jag tycker att är bättre att släppa på video on demand istället bio. Som vissa bioaktuella film t.ex i våras bioaktuella Trolls 2.

Samma här !

Oskar

Om en film bli inställd på bio.
Jag tycker att Disney bodde satsar på video on demand tjänst t.ex i digitalbox, sf anytime, Apple, Google m.m

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 29 juli 2020 kl. 21:43:42
Om en film bli inställd på bio.
Jag tycker att Disney bodde satsar på video on demand tjänst t.ex i digitalbox, sf anytime, Apple, Google m.m
Disney + kommer snart till Sverige så antagligen hamnar filmerna där om de inte får bio releaser

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juli 2020 kl. 21:49:29
Disney + kommer snart till Sverige och så antagligen hamnar filmerna där om de inte får bio releaser

Isåfall hoppas jag verkligen att de får premiärdatum på bio för jag tänker minsann inte streama några filmer eller serier alls då jag har noll lust att skaffa streamingstjänsten!

Dessutom så fyllde jag förra veckan ett nytt kort med biopengar efter det att jag hade köpt biljetterna till Framåt!

Jag lade 500 kr på kortet, vilket räcker till 4 stycken filmer eftersom biljetter för en film kostar 125 kr och det gånger 4 blir alltså 500!

Det är förresten giltigt i 2 år och jag har ännu inte hunnit se några filmer efter Framåt, så jag hoppas VERKLIGEN att både Själen, Raya och Den Sista Draken och alla andra kommande animerade storfilmer från Disney & Pixar får stämplade premiärdatum i Sverige!

Att de inte kan visas på bio i USA är mycket väl begripligt eftersom de har avsevärt hårdare regler där jämfört med Sverige, men Sverige borde inte vara några problem alls då de inte alls har lika hårda regler här, dessutom så kan de förhoppningsvis halvera antalet publik i salen genom att sätta randig tejp på varannan stol!

Det vore ju jättesynd om filmerna helt ställs in i Sverige enbart på grund av Corona!  :(

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 juli 2020 kl. 22:09:51
Isåfall hoppas jag verkligen att de får premiärdatum på bio för jag tänker minsann inte streama några filmer eller serier alls då jag har noll lust att skaffa streamingstjänsten!

Dessutom så fyllde jag förra veckan ett nytt kort med biopengar efter det att jag hade köpt biljetterna till Framåt!

Jag lade 500 kr på kortet, vilket räcker till 4 stycken filmer eftersom biljetter för en film kostar 125 kr och det gånger 4 blir alltså 500!

Det är förresten giltigt i 2 år och jag har ännu inte hunnit se några filmer efter Framåt, så jag hoppas VERKLIGEN att både Själen, Raya och Den Sista Draken och alla andra kommande animerade storfilmer från Disney & Pixar får stämplade premiärdatum i Sverige!

Att de inte kan visas på bio i USA är mycket väl begripligt eftersom de har avsevärt hårdare regler där jämfört med Sverige, men Sverige borde inte vara några problem alls då de inte alls har lika hårda regler här, dessutom så kan de förhoppningsvis halvera antalet publik i salen genom att sätta randig tejp på varannan stol!

Det vore ju jättesynd om filmerna helt ställs in i Sverige enbart på grund av Corona!  :(

Jag tycker synd om dig :'(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2020 kl. 22:31:40
Jag tycker synd om dig :'(

Tack ska du ha! Snällt att du gör det!  :)

Men jag ska försöka att vara positiv och hoppas på det bästa, även om en del av mig är orolig!