Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önskedraken

Startat av clara liljeberg, 27 juni 2021 kl. 22:53:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

menar du tekannan så då måste drakarna vara väldigt små.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 juli 2021 kl. 18:33:10
menar du tekannan så då måste drakarna vara väldigt små.

Det är magi.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

clara liljeberg

jag har skickat brevet till disney och nu väntar jag på mitt svar från de om det ska blir en film om antropomorfiska drakar och talande djur.om disney kunde förstå mitt brev.

clara liljeberg

long var som en ande i lampan med tre önskningar och att man kan göra nåt med en svans.rösten var som spöket ray i det hemsökta huset.om casper hitta på en värld bebodd av drakar där några hade söner och döttrar.

clara liljeberg

så drakar är osynliga där man inte se än nån som håller i tekannan och jag önskar mig draktropolis,drakmagasin och en draktekanna att ha i te med om jag fick önska mig nåt av mina önskninga så att det kom rökpuff.

clara liljeberg

vad önskar du dig av önskedraken om du var i shanghai?

clara liljeberg

jag har för mig om att long har samma personlighet som sisu som också är en drake förutom att sisu har bröder och systrar.

clara liljeberg

varför kom inte mitt svar från disney om att de ska göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur.

clara liljeberg

varför,varför,varför kom inte mitt svar från disney?

clara liljeberg

varför kom inte mitt svar från disney om att de ska göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur och du vägrar att svara på det.

clara liljeberg

jag har skrivit brev till de men det kom inte mitt svar om en ny film.

clara liljeberg

varför svarar inte disney på mitt brev till de?

clara liljeberg

varför svarar disney inte på mitt brev om att de skulle göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur?varför,varför,varför? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

varför gör inte disney som jag säger trots att jag har skickat de ett brev till de? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

är det ingen som bryr sig om mina svar och hur ska jag kontakta disney om de vägrar att svara på mina brev trots att jag har skickat brev till de?