Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önskedraken

Startat av clara liljeberg, 27 juni 2021 kl. 22:53:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

så du använder den tysta behandlingen så att vi inte är vänner längre?ok,så då är vi inte vänner så att du vill bli av med mig?bra!då ber jag min bror casper om att göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur eftersom disney inte svarar på mina brev för att de var för upptagna med att göra filmer att de inte ens märker att jag finns eller att de inte har en tolk som kan tolka mitt brev om disney ursprungligen är i usa.kanske en filmduell på filmfestivalen för om jag vinner så måste du äta dina strumpor resten av året men om du vinner så måste jag gråta tårfloder i all evighet tills disney ändrar sig för att de har varit elaka och inte svarat på mina brev som jag skrev om att alla disneyprinsessor är djur istället för människor som i zootropolis och sing.

clara liljeberg

varför tar du bort inlägget när jag snackar med dig om du är rädd för att förlora filmduellen mot en 25-åring som jag om mina förväntningar om hur mina drakfilmer kommer att se ut när den är klar och nu ringer jag min bror om att göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur istället för människor om jag så får vara en drakande som kan uppfylla folks önskningar om jag är inuti tekannan och kanske inreder det så att det blir hemtrevligt i min smak.

clara liljeberg

nu har jag ringt min bror casper om att de ska göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur istället för människor och du är rädd för att fega ur det.

clara liljeberg

jag visste det för du är en fegiskyckling som inte kan skriva för du är rädd för att förlora filmduellen mot mig och du kommer att få äta dina smutsiga strumpor för alltid och evighet när jag vinner.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 juli 2021 kl. 20:32:52
varför tar du bort inlägget när jag snackar med dig om du är rädd för att förlora filmduellen mot en 25-åring som jag om mina förväntningar om hur mina drakfilmer kommer att se ut när den är klar och nu ringer jag min bror om att göra en film om antropomorfiska drakar och talande djur istället för människor om jag så får vara en drakande som kan uppfylla folks önskningar om jag är inuti tekannan och kanske inreder det så att det blir hemtrevligt i min smak.
Du beter dig int som en 25 åring

clara liljeberg

jo det är jag och nu har jag ringt till min bror casper att om du inte berättar varför disney inte svarar på mina brev så att det gör mitt hjärta krossat så blir det filmduell där min bror casper gör en handritad film om antropomorfiska drakar och talande djur som lever efter mina förväntningar och att när casper är klar så skickar han den till dubbstudion där de gör svenska röster och som sen visas på visirbion. om jag vinner så får äta dina smutsiga strumpor resten av ditt liv och om du vinner så måste jag gråta tårfloder i all evighet tills disney ändrar sig för att de har varit elaka och inte svarat på mina brev som jag skrev om att alla disneyprinsessor är djur istället för människor som i zootropolis och sing.disney svarar inte på mina brev för att de var för upptagna med att göra filmer att de inte märker att jag finns eller att de inte har en tolk som kan tolka mitt brev om disney ursprungligen är från usa. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(snart bor jag i en tekanna som drakande tills nån sa jag önskar så att jag dyker upp så att jag uppfyller finnarens önskningar.

clara liljeberg

jag har ringt casper och han håller på för fullt med att göra filmer om du vägrar berätta sanningen för mig om varför disney inte svarar på mina brev som jag skrev om att alla disneyprinsessor är djur istället för människor som i zootropolis och sing och kung fu panda.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 18:28:08
jag har ringt casper och han håller på för fullt med att göra filmer om du vägrar berätta sanningen för mig om varför disney inte svarar på mina brev som jag skrev om att alla disneyprinsessor är djur istället för människor som i zootropolis och sing och kung fu panda.

Jag gillar disneyprinsessorna som dom är.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

clara liljeberg

nu är jag arg på dig för att du tycker att människor är som de är för jag tycker att de är äckliga nollor för jag hatar människor och du vägrar berättar för mig varför disney aldrig svarar på mina brev till disney. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(du gillar inte att kina befolkas av djur istället för människor som i kung fu panda. nu är du elak mot mig. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 19:43:26
nu är jag arg på dig för att du tycker att människor är som de är för jag tycker att de är äckliga nollor för jag hatar människor och du vägrar berättar för mig varför disney aldrig svarar på mina brev till disney. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(du gillar inte att kina befolkas av djur istället för människor som i kung fu panda. nu är du elak mot mig. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag vill att prinsessorna ska vara människor ! >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 19:43:26

Se det är det här jag menar varför jag inte tycker du ska vara på det här forumet. För du kommer jämnt och ständigt med bara dessa inlägg och lär dig aldrig att det räcker med ett jag håller inte med.  >:(

clara liljeberg

jag vill att prinsessorna ska vara djur som i zootropolis och kung fu panda och sing som är befolkad av antropomorfa djur om att jasmin är en gris och vårtsvinsande och mulan till svan,snövit till en pingvin,askungen till ko,törnrosa till sköldpadda,vaiana till katt,ariel till anka,belle till en uggla,mulan till svan,tiana till reptil eller fågel,merida till björn,raya till elefant,mirabel till papegoja,poncahontas till örn eller uggla och rapunsel till vilken slags fågel eller en kanin som hennes mamma förvandlades till för att hon har kaninöron och pinochio till åsna eller gris som sin djurversion och det är hur jag skriver till disney om disney har ändrat sig om det ska vara talande djur istället för människor och du sårade mina känslor och du vägrar svara till mig varför disney inte svarar på mina brev om att de skulle göra en uppföljare med antropomorfiska djur som i kung fu panda och det krossar mitt hjärta om disney inte svarar på mina brev. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(jag hatar dig!!!!!!

MOA

Citat från: Elios skrivet 19 juli 2021 kl. 20:41:17
Se det är det här jag menar varför jag inte tycker du ska vara på det här forumet. För du kommer jämnt och ständigt med bara dessa inlägg och lär dig aldrig att det räcker med ett jag håller inte med.  >:(
Ja & de har också blivit riktigt irriterande

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 21:12:36
jag vill att prinsessorna ska vara djur som i zootropolis och kung fu panda och sing som är befolkad av antropomorfa djur om att jasmin är en gris och vårtsvinsande och mulan till svan,snövit till en pingvin,askungen till ko,törnrosa till sköldpadda,vaiana till katt,ariel till anka,belle till en uggla,mulan till svan,tiana till reptil eller fågel,merida till björn,raya till elefant,mirabel till papegoja,poncahontas till örn eller uggla och rapunsel till vilken slags fågel eller en kanin som hennes mamma förvandlades till för att hon har kaninöron och pinochio till åsna eller gris som sin djurversion och det är hur jag skriver till disney om disney har ändrat sig om det ska vara talande djur istället för människor och du sårade mina känslor och du vägrar svara till mig varför disney inte svarar på mina brev om att de skulle göra en uppföljare med antropomorfiska djur som i kung fu panda och det krossar mitt hjärta om disney inte svarar på mina brev. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(jag hatar dig!!!!!!

Nu kommer ju detta igen. Claera Liljeberg! Jag trashtalkar inte din fantasi här nu du får fantisera om vad fan som helst men att du inte behöver spamma forumet med allt detta!  ::)

clara liljeberg

du vägrar tala varför disney inte svarar på mina brev om att de ska göra filmer om antropomorfa drakar och talande djur och om du vägrar tala varför disney inte svarar på mina brev så äter jag upp dig eller offra dig till vulkanen så att du inte existerar längre.