Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önskedraken

Startat av clara liljeberg, 27 juni 2021 kl. 22:53:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

nu offrar jag dig till vulkanen tills du är beredd att säga sanningen om varför disney inte svarar på mina brev om att göra en handritad film om antropomorfiska drakar och talande djur.

clara liljeberg

nu blir det filmduell där min bror casper kommer att göra handritade filmer om antropomorfiska drakar och talande djur och när den är klar så skickas den till dubbbolaget som jobbar med disney med att göra svenska röster och när det är gjort så visas det på visirbion.om jag vinner så får du äta dina strumpor för alltid och evighet och om du vinner så kommer jag att gråta tårfloder tills det blir översvämmningar tills disney ändrar sig för att de har varit elaka och inte svarat på mina brev som jag har skrivit till de om att disneyprinsessorna borde vara djur istället för människor och deras föräldrar också till djur som i kung fu panda och zootropolis och sing.då bor jag i tekannan där jag är drakanden och när nån hittar tekannan när finnaren sagt jag önskar så dyker jag upp och uppfyller finnarens önskningar.

clara liljeberg

nu har jag ringt casper och går med på filmduellen där jag vill se hur du förlorar.

Henrik Karlsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 09:45:01
nu har jag ringt casper och går med på filmduellen där jag vill se hur du förlorar.
Ingen här vill ha en filmduell med dig fast vi alla förstår vad som kommer att hända... Om du ska vara här så får du skärpa dig och komma med vettiga inlägg.

clara liljeberg

är du en fegiskyckling som backar ut vadet om att talande djurfilmer med mänskliga särdrag är mycket bättre än du. :P :P :P :P :P :P :P

Disneyfantasten

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 20 juli 2021 kl. 09:47:32
Om du ska vara här så får du skärpa dig och komma med vettiga inlägg.

Precis! Du får helt enkelt tåla att alla inte tycker som du!

clara liljeberg

nu borde jag äta upp dig för du är elak mot mig. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:01:24
nu borde jag äta upp dig för du är elak mot mig. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Du ska inte äta upp någon av oss!

Och återigen, INGEN är elak mot dig! Det är snarare DU som är elak mot oss andra när vi förmanat hur du uttryckt dig eller uttryckt en annan åsikt än den du har! Hur många gånger ska jag behöva säga det! Väx upp någon gång! Det är sagt att inse att om du ger kritik så får du ta kritik!

Om du inte vill att andra ska vara "elaka" mot dig så bör du faktiskt tänka på hur du uttrycker dig även om alla inte tycker som du, nu får du lova mig att istället andas djupt och räkna till en miljon!

clara liljeberg

jag är lugn,din fårskalle.du är en fegis!!!!!!!!!!!nu har jag faktiskt bett min bror caper att göra handritade filmer om disney inte svarar på mina brev om att det ska bli en film med antropomorfiska drakar och talande djur istället för människor som i kung fu panda och zootropolis.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:20:06
jag är lugn,din fårskalle.du är en fegis!!!!!!!!!!!nu har jag faktiskt bett min bror caper att göra handritade filmer om disney inte svarar på mina brev om att det ska bli en film med antropomorfiska drakar och talande djur istället för människor som i kung fu panda och zootropolis.

Du kallar inte mig fårskalle!  >:( (ett personangrepp till så ringer jag polisen!)

clara liljeberg

jag är ledsen för hur jag betett mig men jag vill att disney ska skriva mitt brev tillbaka som kanske är översätt till svenska och jag vill att disney ska få uppfylla mina önskningar om att alla människor som är med i alla disneyfilmer vore djur istället för människor som i zootropolis där röjarralf är en noshörning och några till fåglar och reptiler och insekter och om du inte gillar mina filmer så bor jag i min tekanna där jag lever resten av mitt liv som en drakande som uppfyllde djurfolkets önskningar. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Disneyfantasten

clara liljeberg

det är okej om du inte gillar insekter som pratar och beter sig som människor för jag tänker skapa ett nytt forum där folk är som jag och som gillar insekter som fjärilar och kackelackor och myror och bina och kanske disney skapar en ny prinsessa som är ett bi som är dotter till bidrottningen eller en termit som är dotter till termitdrottningen.

Marcusen

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:40:30
det är okej om du inte gillar insekter som pratar och beter sig som människor för jag tänker skapa ett nytt forum där folk är som jag och som gillar insekter som fjärilar och kackelackor och myror och bina och kanske disney skapar en ny prinsessa som är ett bi som är dotter till bidrottningen eller en termit som är dotter till termitdrottningen.
Okej! Starta ditt eget Forum och lämna oss ifred!

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:40:30

Jag gillar fjärilar, men jag hatar kackerlackor!

(sen är jag inte heller så värst glad i myror, även om de inte är lika otäcka som kackerlackor)

(bin gör honung, men i övrigt är de inte särskilt tama även om de är domesticerade)

Insekter är ju alldeles för lätta att döda av misstag och så är de framförallt mat åt många djur så där går absolut gränsen!

Citat från: Marcus R skrivet 20 juli 2021 kl. 10:44:53
Okej! Starta ditt eget Forum och lämna oss ifred!

Precis, jag är trött på dina trams och personangrepp Clara!