Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 12:15:33
Hon ger sig ut för att leta efter sin syster och på vägen dit träffar han en kille och hans tama ren!
Vänta?Han?

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Den handlar om en tjej som mister sin mamma i tidig ålder så att hennes pappa gifter om sig!

När pappa åker iväg så får hon senare reda på att han dött i en olycka!

Hennes styvmor och styvsystrar är elaka mot henne och gör allt för att få som de vill!

Så småningom kommer en magisk fe och ser till att hon ska få återse prinsen som hon älskar!

Prinsens pappa dör och hertigen är ond!

I slutet gifter sig kvinnan och prinsen med varandra och styvfamiljen blir bannlysta!

Vilken film är det jag söker?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 17:47:06
Detta är en långfilm!

Den handlar om en tjej som mister sin mamma i tidig ålder så att hennes pappa gifter om sig!

När pappa åker iväg så får hon senare reda på att han dött i en olycka!

Hennes styvmor och styvsystrar är elaka mot henne och gör allt för att få som de vill!

Så småningom kommer en magisk fe och ser till att hon ska få återse prinsen som hon älskar!

Prinsens pappa dör och hertigen är ond!

I slutet gifter sig kvinnan och prinsen med varandra och styvfamiljen blir bannlysta!

Berättelsen om Askungen.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Den handlar om en varelse med grön klänning och blått hår som älskar att vara glad och positiv!

Hon ser varje dag på hur en viss tjej har det med sina föräldrar!

En blå knubbig varelse med glasögon ser det sorgsna och negativa från sina sidor!

En grön varelse som är för att göra sig fin känner stor vikt om att skydda tjejen från förgiftning!

En lila varelse är lättskrämd och grips lätt av panik!

En röd varelse har en tendens att bli ursinnig och när han blir riktigt ursinnig så får han utbrott!

Så småningom hamnar den glada och den sorgsna långt hemifrån!

Väl där träffar de en elefant-varelse med rosa päls och kattsvans och han kan t.o.m. låta som en delfin!

I slutet lyckas den glada se det positiva i den sorgsna och tillsammans lyckas alla de fem samarbeta för att se till att tjejen har det bra med sina föräldrar!

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 18:14:41
Detta är en långfilm!

Den handlar om en varelse med grön klänning och blått hår som älskar att vara glad och positiv!

En blå knubbig varelse med glasögon ser det sorgsna och negativa från sina sidor!

En grön varelse som är för att göra sig fin känner stor vikt om att skydda tjejen från förgiftning!

En röd varelse har en tendens att bli ursinnig och när han blir riktigt ursinnig så får han utbrott!

Väl där träffar de en elefant-varelse med rosa päls och kattsvans och han kan t.o.m. låta som en delfin!

I slutet lyckas den glada se det positiva i den sorgsna och tillsammans lyckas alla de fem samarbeta för att se till att tjejen har det bra med sina föräldrar!

Ingen som kan denna?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 18:14:41
Detta är en långfilm!

Ledtrådar: 2015, känslor!

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2021 kl. 19:55:20
Insidan Ut.

Du gissade rätt!

En av systerföretagets bästa filmer i mitt tycke!

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 20:00:11
Du gissade rätt!

En av systerföretagets bästa filmer i mitt tycke!

Det får jag hålla med om!

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Den kretsar kring hur det hade kunnat se ut om de gigantiska forntidsödlorna aldrig dött ut!

Huvudrollen är en långhalsad pojke som mister sin pappa!

Han träffar en grottpojke med djur-beteende som han först irriterar sig på men sedan blir vän med!

Han jagas av en grupp flygande samt en grupp tvåbenta springande!

Filmen anses av folk och kritiker vara en av systerföretagets sämsta filmer tillsammans med filmen med fordonen på agent-tema i och med att just denna film jag söker fick dåligt med marknadsföring!

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2021 kl. 20:08:20
Detta är en långfilm!

Den kretsar kring hur det hade kunnat se ut om de gigantiska forntidsödlorna aldrig dött ut!

Huvudrollen är en långhalsad pojke som mister sin pappa!

Han träffar en grottpojke med djur-beteende som han först irriterar sig på men sedan blir vän med!

Han jagas av en grupp flygande samt en grupp tvåbenta springande!

Filmen anses av folk och kritiker vara en av systerföretagets sämsta filmer tillsammans med filmen med fordonen på agent-tema i och med att just denna film jag söker fick dåligt med marknadsföring!

Den Gode Dinosaurien. Kan vara den Pixarfilm jag sett minst gånger.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2021 kl. 20:15:15
Den Gode Dinosaurien. Kan vara den Pixarfilm jag sett minst gånger.

Svaret är rätt!

Jag personligen har inte sett filmen sedan januari 2016...