Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 januari 2022 kl. 18:15:40
Två syskon som har dubbat ganska länge... Vem tror ni det kan vara?

Fredrik Lycke och Alexander Lycke kanske?

Eller kanske Niclas Wahlgren och Linus Wahlgren?

Sabelöga

Citat från: Zebastian skrivet 12 januari 2022 kl. 18:16:53
Om jag har förstått detta rätt så gjorde de en Kickstarter för att få igång detta. Men vad är det egentligen som kostar? Det är ju bara fyra personer som har ett videosamtal. Betalar de sina gäster för att vara med?
Dom gör ju detta istället för arbeta och planeringen tar tydligen mycket tid.
Houba !

gstone

Citat från: Zebastian skrivet 12 januari 2022 kl. 18:16:53
Om jag har förstått detta rätt så gjorde de en Kickstarter för att få igång detta. Men vad är det egentligen som kostar? Det är ju bara fyra personer som har ett videosamtal. Betalar de sina gäster för att vara med?
Anton reader och Elina reader.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2022 kl. 18:23:51

Det kanske är Emil och Matilda Smedius de har ju dubbat sedan barnsben.

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2022 kl. 18:34:04
Anton reader och Elina reader.
Kanske det är mycket möjligt de har också dubbat länge. Dock tror jag att du citerade fel inlägg.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2022 kl. 18:23:51

Eller kanske Niclas Wahlgren och Pernilla Wahlgren eller Pernilla Wahlgren och Linus Wahlgren...

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2022 kl. 18:39:43
Eller kanske Niclas Wahlgren och Pernilla Wahlgren eller Pernilla Wahlgren och Linus Wahlgren...
Jag tror Pernilla Wahlgren och hennes släkt lite för stora för att ställa upp på sånt här

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet 12 januari 2022 kl. 18:46:36
Jag tror Pernilla Wahlgren och hennes släkt lite för stora för att ställa upp på sånt här

Dock är det inte helt omöjligt, både Niclas, Pernilla, Linus och Hans har varit med i hur många dubbningar som helst genom åren...

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2022 kl. 18:48:06
Dock är det inte helt omöjligt, både Niclas, Pernilla, Linus och Hans har varit med i hur många dubbningar som helst genom åren...
Ja men för att dubba får de betalt!

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet 12 januari 2022 kl. 18:49:43
Ja men för att dubba får de betalt!

Ja men det är väl klart, alla som dubbar får betalt!  ;)

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2022 kl. 18:51:57
Ja men det är väl klart, alla som dubbar får betalt!  ;)
Ja men tror du de får betalt för att ställa upp i röstskådespelarna?

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet 12 januari 2022 kl. 18:53:11
Ja men tror du de får betalt för att ställa upp i röstskådespelarna?

Menar du att varken Anders Öjebo, Andreas Nilsson, Annica Smedius, Annelie Berg Bhagavan, Lasse Svensson, Bert-Åke Varg, Gunnar Ernblad, Sharon Dyall, Per Sandborgh, Mattias Knave, Magnus Ehrner, Irene Lindh, Joakim Jennefors, Charlotte Ardai Jennefors, Steve Kratz, Jesper Adefeldt, Peter Harryson eller Oscar Harryson fick betalt för att ställa upp i Röstskådespelarna...?

gstone

Citat från: Marcus R skrivet 12 januari 2022 kl. 18:46:36

Om  dom lyckats få Bert-Åke Varg, Sharon Dyall, Magnus Ehrner, Irene Lindh, och Peter Harryson kankse det finns chans att han kan få fler kändare personer :) ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Marcusen

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2022 kl. 19:01:29
Om  dom lyckats få Bert-Åke Varg, Sharon Dyall, Magnus Ehrner, Irene Lindh, och Peter Harryson kankse det finns chans att han kan få fler kändare personer :) ;)
Av de du nämner är Peter Harryson den kändaste men han har ju inte gjort något stort på flera år. Medans Pernilla Wahlgren alltid är i centrum med hennes Wahlgrens värld

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet 12 januari 2022 kl. 19:03:06
Av de du nämner är Peter Harryson den kändaste men han har ju inte gjort något stort på flera år. Medans Pernilla Wahlgren alltid är i centrum med hennes Wahlgrens värld

Dock kan jag tycka det är synd att Pernilla Wahlgren knappt dubbat någonting alls bland Disneys produktioner, det enda är väl Bonkers...?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 januari 2022 kl. 18:15:40
Två syskon som har dubbat ganska länge... Vem tror ni det kan vara?
Anton & Elina Raeder