Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet 15 augusti 2021 kl. 14:42:36
Ja, hon är med.
Men har en betydligt större roll i den första säsongen än i den andra (åtminstone så här långt), då hon hittills bara medverkat i några få avsnitt - beroende på att merparten av säsong 2 utspelas i Dörfli, och bara en handfull avsnitt hittills i Frankfurt.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2021 kl. 23:36:04
Har int sett detta men vet att Fraulein Rottenmeier e helt fruktansvärd
Rottenmeier är en ängel jämfört med Becker.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 augusti 2021 kl. 17:17:17
Rottenmeier är en ängel jämfört med Becker.
Precis.

Rottenmeier har ju alltid varit ganska hård och otrevlig, men inga uppenbara tecken på att hon skulle vara direkt ond eller en psykopat (som man utan klinisk diagnos nog vågar påstå om fru Becker)...

Disneyfantasten

Jag gillar INTE Fru Keller i TV-serien Heidi, hon är en riktig elaking! (om än inte alls lika elak som Becker)

Som jag tidigare nämnde ogillar jag även Rektor Marika, som inte alls bryr sig om vad barnen vill och t.o.m. utsätter dem för skrämsel, en riktig tyrann, hon kan ingenting alls om att uppfostra barn!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2021 kl. 12:26:46
Jag gillar INTE Fru Keller i TV-serien Heidi, hon är en riktig elaking! (om än inte alls lika elak som Becker)

Som jag tidigare nämnde ogillar jag även Rektor Marika, som inte alls bryr sig om vad barnen vill och t.o.m. utsätter dem för skrämsel, en riktig tyrann, hon kan ingenting alls om att uppfostra barn!
Barnmisshandlare

Skokaka

Disneyfantasten

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 mars 2022 kl. 19:32:59
Vem är det?

Okej, han heter inte så. Men jag syftar på den läskiga valrossen i Pingu. Jag vet att det låter konstigt, men tro mig. Du vill inte veta hur han ser ut. Den här valrossen är faktiskt otäck, precis som lejonet och björnen i Teletubbies. Jag hatar denna valross på grund av trauman jag fått av honom. :'(

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2022 kl. 22:02:46
Okej, han heter inte så. Men jag syftar på den läskiga valrossen i Pingu. Jag vet att det låter konstigt, men tro mig. Du vill inte veta hur han ser ut. Den här valrossen är faktiskt otäck, precis som lejonet och björnen i Teletubbies. Jag hatar denna valross på grund av trauman jag fått av honom. :'(

Jag var rädd för honom som barn ! :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 16 mars 2022 kl. 22:08:05
Jag var rädd för honom som barn ! :(

Jag vet att väldigt många har varit skrämda av honom...

Sabelöga

Houba !

Miikee

Vet inte om någon skrivit om denna figuren men jag var riktigt rädd för dockhuvudet som satt fast på en spindelkropp i första Toy Story filmen.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2022 kl. 22:02:46
Ja just de,han var så läskig att avsnittet han medverkade i blev bannlyst

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 mars 2022 kl. 13:30:43
Ja just de,han var så läskig att avsnittet han medverkade i blev bannlyst

Jag kom också just ihåg att jag också var rädd för den där sjungande dockan i Teletubbies. Jag vet inte om jag kommer ihåg lejonet och björnen som barn, men jag verkar inte vara ensam om det här. Jag trodde att dockan var en clown, och jag var rädd för clowner på den tiden. Jag tror att jag har överkommit rädslan för dockan, men valrossen annars? Nej tyvärr... :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 mars 2022 kl. 19:35:34
Jag kom också just ihåg att jag också var rädd för den där sjungande dockan i Teletubbies. Jag vet inte om jag kommer ihåg lejonet och björnen som barn, men jag verkar inte vara ensam om det här. Jag trodde att dockan var en clown, och jag var rädd för clowner på den tiden. Jag tror att jag har överkommit rädslan för dockan, men valrossen annars? Nej tyvärr... :(
Ja den där dockan e bara könstig & omedvetet läskig.Var nog bara menad som komisk.Teletubbies e rent av ett könstigt program