Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Piff & Puff: Räddningspatrullen 2022

Startat av Steffan Rudvall, 17 februari 2022 kl. 21:59:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zebastian

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 maj 2022 kl. 02:18:09
https://www.disneyplus.com/sv-se/movies/piff-och-puff-raddningspatrullen/9WluNFNFwNHY
(klicka på "Trailer" under Bonusmaterial)

Den trailern är dubbad till 20 olika språk, däribland svenska, norska, danska och finska, så vi kan väl förutsätta att filmen också kommer att vara det. :)
Vilka är de svenska rösterna i den? Jag har nämligen inte hunnit att skaffa Disney + igen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Zebastian skrivet  5 maj 2022 kl. 02:20:36
Vilka är de svenska rösterna i den? Jag har nämligen inte hunnit att skaffa Disney + igen.
Tyvärr, där går jag bet. Jag känner igen de flesta röster, men kan inte placera in dem här och nu... :(

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 maj 2022 kl. 02:23:31
Tyvärr, där går jag bet. Jag känner igen de flesta röster, men kan inte placera in dem här och nu... :(

Lucas Krüger verkar ge svensk röst åt Piff och Linus Eklund Adolphson verkar ge svensk röst åt Seth Rogen även här. Utöver det hörde jag Johan Hedenberg, men några fler hade jag svårt att sätta namn på.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 maj 2022 kl. 06:19:30
Lucas Krüger verkar ge svensk röst åt Piff och Linus Eklund Adolphson verkar ge svensk röst åt Seth Rogen även här. Utöver det hörde jag Johan Hedenberg, men några fler hade jag svårt att sätta namn på.
Var det kanske så att du hörde Johan reprisera sin roll?

Simon Axelsson

Henrik Karlsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 maj 2022 kl. 07:22:33
Det är mycket möjligt.
Var i trailern hörde du honom då? För i den första trailern så är ju Oscar med som det är han borde ju höras

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2022 kl. 21:15:11
Joakim von Anka, , Lumiere, 2016 Baloo, Linda Fletcher, Musse, Mimmi , Kalle, Långben och  Roger Rabbit kommer även vara med i filmen.

Fast än så länge är den ända vi vet har repiker i filmen Roger Rabbit. Charles Fleischer  kommer åter igen spela honom.

Åh nej, inte 2016 Baloo också...  :( (1967-Baloo hade återigen varit smartare liksom 1994-Pumbaa)

Simon Axelsson

Citat från: Henrik Karlsson skrivet  5 maj 2022 kl. 07:25:20
Var i trailern hörde du honom då? För i den första trailern så är ju Oscar med som det är han borde ju höras

Runt 44 sekunder in.

Disneyfantasten

Vem spelar Bill Murrays karaktär på svenska i denna?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Disneyfantasten

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  5 maj 2022 kl. 14:03:02
Då måste jag missförståt fråga.

Jag menade naturligtvis vem som på svenska spelar Baloo i just den här filmen (alltså 2022-års Räddningspatrullen), som i 2016-års film spelas av Bill Murray.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 maj 2022 kl. 14:12:58
Jag menade naturligtvis vem som på svenska spelar Baloo i just den här filmen (alltså 2022-års Räddningspatrullen), som i 2016-års film spelas av Bill Murray.
om han har repilker  ;)