Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dataspel

Startat av TonyTonka, 24 maj 2009 kl. 20:35:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Könstigt att hon skrev på norska här & engelska i ett annat ämne
What's up with some users?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 15 oktober 2022 kl. 11:16:46Könstigt att hon skrev på norska här & engelska i ett annat ämne
What's up with some users?
Ja, det är just det som får mig att misstänka att det kan tänkas röra sig om en robot, som lånar lösryckta texter från annat håll.

Men i ett försök att hellre fria än fälla så avvaktar jag lite och ser vart det tar vägen innan jag med säkerhet drar en sådan slutsats. @Linnea Ollesen får gärna själv uttala sig om detta.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 oktober 2022 kl. 10:50:48Jag håller fullständigt med, men då jag inte är 100% säker har jag skickat PM till henne och avvaktar och ser om hon har en trovärdig förklaring. Får jag inget svar inom några dagar kommer jag att bannlysa henne.

Fått något svar? lol
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Elios

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2022 kl. 20:33:40Jag hitta en massa Disney spel på svenska på Tradera som jag ska köpa.
Vilka då? 

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 17 oktober 2022 kl. 16:00:14Pappa lätmig inte köpa dom :'(
AHA fattade inte först. Trodde du menade ett spel som hette "Pappa lät mig inte köpa dom" hehe det hade nog varit ett intressant spel minsann. 
Skämt osido. Men är du inte tillräckligt myndig för att få köpa dina egna spel. Eller är han din godman eller något som gör så han har koll på dina pengar? För annars har du ju rätt att köpa dem om du har råd och är myndig så har ju ingen direkt någon ska bestämma att du inte får det!?  :o ::) ???

gstone

Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2022 kl. 17:13:39AHA fattade inte först. Trodde du menade ett spel som hette "Pappa lät mig inte köpa dom" hehe det hade nog varit ett intressant spel minsann.
Skämt osido. Men är du inte tillräckligt myndig för att få köpa dina egna spel. Eller är han din godman eller något som gör så han har koll på dina pengar? För annars har du ju rätt att köpa dem om du har råd och är myndig så har ju ingen direkt någon ska bestämma att du inte får det!?  :o ::) ???
Jag vet inte hur man  handlar Online.

gstone

Jag vill köpa Disney Princess; My Fairytale Adventure,Disney Prinsessor - Askungens drömhus och Monsters, Inc. Skrämmarön :( :(

Men pappa lät mig inte :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 oktober 2022 kl. 18:38:47Jag vill köpa Disney Princess; My Fairytale Adventure,Disney Prinsessor - Askungens drömhus och Monsters, Inc. Skrämmarön :( :(

Men pappa lät mig inte :'(
För att du e en vuxen man?
LoL

gstone

Vilka är rösterna i Aladdin Nasiras Hämnd  ?

TonyTonka

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2022 kl. 15:59:32Vilka är rösterna i Aladdin Nasiras Hämnd  ?
Det var länge sedan jag spelade det, men om jag minns rätt:

Linus Wahlgren - Aladdin
Thomas Oredsson - Anden
Myrra Malmberg - Jasmine
Bo Maniette - Jafar
Nils Eklund - Sultanen
Anders Öjebo - Jago

Tyvärr lyckades jag aldrig identifiera vem som spelar Nasira. :(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 19 oktober 2022 kl. 17:03:36Det var länge sedan jag spelade det, men om jag minns rätt:

Linus Wahlgren - Aladdin
Thomas Oredsson - Anden
Myrra Malmberg - Jasmine
Bo Maniette - Jafar
Nils Eklund - Sultanen
Anders Öjebo - Jago

Tyvärr lyckades jag aldrig identifiera vem som spelar Nasira. :(

Samt Johan Hedenberg som Razoul.

Jag tror att det kanske skulle kunna vara samma person som också gör rösten till Helga i Konrad och Nobelmysteriet (åtminstone så liknar rösten henne, helt säker är jag dock inte);

https://m.youtube.com/watch?v=0OCrlnOdBsg

https://m.youtube.com/watch?v=1mo_gPYVpGg

https://m.youtube.com/watch?v=balmbYYGFpI

gstone

gstone

Vilka är rösterna i Monsters, Inc Skrämmarön ?

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 23 oktober 2022 kl. 21:38:54Vilka är rösterna i Monsters, Inc Skrämmarön ?
Gissningsvis samma som i filmen, de stod utsatta i manualen. Det var fallet med Ett Småkryps Liv - Actionspel.

Tyvärr har jag inte tillgång till min kopia just nu och kan därmed inte bekräfta uppgifterna åt dig.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.